بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۹
در بیست و یکمین روز ماه جاری؛

دعوت از سهامداران "غبهار"

دعوت از سهامداران
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت کشت و صنعت بهاران گلبهار خراسان با نماد "غبهار" روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۱ برگزار می‌شود.
کد خبر : ۲۸۲۵۵۴

به گزارش بورس‌نیوز، آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت کشت و صنعت بهاران گلبهار خراسان، برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ منتشر شد.

بر اساس این آگهی از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت شده است تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۰۸:۰۰ روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۱ در استان خراسان رضوی، شهر مشهد به آدرس کیلومتر ۱۶ جاده قوچان بعد از نیروگاه توس (شرکت صنایع مهتاب خراسان) برگزار می‌شود، حضور بهم رسانند.

استماع گزارش هیئت مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیئت مدیره و تعیین پاداش هیئت مدیره از جمله دستورات این جلسه است.


۱۵ دقیقه قبل از برگزاری مجمع با ارائه اصل کارت ملی برای سهامداران حقیقی، اصل وکالت نامه رسمی برای وکلای سهامداران و معرفی نامه معتبر برای سهامداران حقوقی اقدام گردد. وهمچنین در صورت لزوم نسبت به تهیه صورت‌های مالی حسابرسی شده و گزارش فعالیت هیات مدیره قبل از مجمع اقدام فرمایید.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
اجلاس سهامداران
در نوردهمین روز ماه جاری؛

اجلاس سهامداران "کرازی"

گردهمایی سهامداران
در هفدهمین روز تیرماه؛

گردهمایی سهامداران "زنگان"

وعده سهامداران
در آخرین پنجشنبه تیرماه؛

وعده سهامداران "وتوشه"

ارسال نظر