بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۶
زر ماکارون دوشادوش درآمدزایی خود عمل کرد؛

نگاه ویژه زر ماکارون به بازار خارجی

نگاه ویژه زر ماکارون به بازار خارجی
"غزر" فروش محصولات در بازار خارج از کشور نیز ۷۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان درآمدزایی داشت، این در حالی است که در مدت مشابه سال گذشته این میزان درآمدزایی برابر با ۲۸ میلیارد تومان به ثبت رسید.
کد خبر : ۲۸۲۴۵۴
نویسنده :
امیرحسین کریمی

بورس نیوز:

شرکت زر ماکارون در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به خردادماه سال جاری میزان درآمدی که از فروش محصولات در این دوره به دست آورد مبلغی برابر با ۵۶۸ میلیارد تومان بود، "غزر" در سومین ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی تاکنون نیز به درآمد تجمیعی یک هزار و ۳۷۹ میلیارد تومان دست پیدا کرد.

زر ماکارون در خردادماه سال جاری درآمدی که از فروش محصولات تولیدی شناسایی کرد مربوط به فروش محصولات در بازار‌های داخلی و صادراتی بود، "غزر" بیشترین درآمدزایی را از بازار داخلی با ۴۹۲ میلیارد تومان به همراه داشت.

نگاه ویژه زر ماکارون به بازار خارجی+بورس نیوز

"غزر" فروش محصولات در بازار خارج از کشور نیز ۷۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان درآمدزایی داشت، این در حالی است که در مدت مشابه سال گذشته این میزان درآمدزایی برابر با ۲۸ میلیارد تومان به ثبت رسید. اکنون این بازار با رشد ۱۶۲ درصدی همراه است.


بیشتر بخوانید: افزایش سرمایه "غزر" از محل سود انباشته به ثبت رسید


بیشترین درآمدی که شرکت زر ماکارون از فروش محصولات کسب کرد مربوط به «ماکارونی رشته ای» در داخل کشور بود با مبلغ ۳۱۵ میلیارد تومان بود، نرخ فروش این محصول در این دوره ماهانه ۲۷ میلیون و ۸۷۴ هزارتومان در ازای هر تن به فروش رسید.

نگاه ویژه زر ماکارون به بازار خارجی+بورس نیوز

همان‌گونه که گفته شد زر ماکارون از فروش محصولات در بازار صادراتی ۷۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان درآمدزایی داشت، محصولاتی که در این بازار مورد تقاضا قرار گرفتند شامل محصولات فرمی، محصولات رشته‌ای و محصولات خاص می‌شود.

نگاه ویژه زر ماکارون به بازار خارجی+بورس نیوز

شرکت زر ماکارون در خردادماه سال جاری مقدار فروش محصولات خود را ۱۹ هزار و ۲۵۷ تن به اطلاع سهامداران رساند، از ابتدای سال مالی تا پایان خردادماه نیز مقدار فروش این شرکت غذایی نزدیک به ۴۷ هزارتن بود. زر ماکارون در خردادماه شاهد افزایش مقدار فروش ۲۰۳ درصدی نسبت به دوره مشابه سال گذشته بود.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر