بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۲
بازار زر ماکارون در اردیبهشت‌ماه از کسادی تعطیلات نوروز خارج شد؛

افزایش درآمد انفجاری زر ماکارون / رشد ۴۱۴ درصدی فروش ماهانه "غزر"

افزایش درآمد انفجاری زر ماکارون / رشد ۴۱۴ درصدی فروش ماهانه
بیشترین درآمدی که شرکت زر ماکارون از فروش محصولات کسب کرد مربوط به «ماکارونی رشته ای» در داخل کشور بود.
کد خبر : ۲۸۱۲۶۶
نویسنده :
امیرحسین کریمی

بورس نیوز:

شرکت زر ماکارون در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اردیبهشت ماه سال جاری میزان درآمدی که از فروش محصولات در این دوره به دست آورد مبلغی برابر با ۶۷۸ میلیارد تومان بود، غزر در ۲ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی تاکنون نیز به درآمد تجمیعی ۸۱۰ میلیارد تومان دست پیدا کرد.

افزایش درآمد انفجاری زر ماکارون / رشد ۴۱۴ درصدی فروش ماهانه

درآمد ماهانه‌ای که زر ماکارون در اردیبهشت ماه سال جاری شناسایی کرد متعلق به فروش محصولات در بازار‌های داخلی و صادراتی بود، "غزر" بیشترین درآمدزایی را از بازار داخلی با ۵۸۸ میلیارد تومان به همراه داشت و از فروش محصولات در بازار خارج از کشور نیز به درآمد ۹۰ میلیارد تومانی دست پیدا کرد. زر ماکارون در ۲ ماه گذشته ۶۷۶ میلیارد تومان فروش داخلی داشت و ۱۳۳ میلیارد تومان نیز درآمد تجمیعی صادراتی از خود ر جای گذاشت.

میزان سرمایه اعلام شده از سوی این شرکت غذایی در ۲ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی تاکنون برابر با ۲ هزار و ۴۵۰ میلیارد تومان بوده است. میزان درآمدی که "غزر" در اردیبهشت ماه از فروش محصولات به دست آورد نسبت به میانگین درآمدی در ۲ ماه گذشته ۶۷ درصد افزایش را تجربه کرد.

درآمد ماهانه "غزر" در روند صعودی قرار گرفت

شرکت زر ماکارون در این دوره ماهانه شاهد افزایش درآمد انفجاری ۴۱۴ درصدی (معادل ۵۴۶ میلیارد تومان) بود، غزر در مقایسه با درآمد اردیبهشت ماه سال گذشته نیز رشد ۷ درصدی را تجربه کرد به گونه‌ای که در اردیبهشت ماه سال گذشته ۶۳۲ میلیارد تومان درآمدزایی این شرکت بوده است.

همان‌طور که در نمودار فوق مشاهده می‌کنید شرکت زر ماکارون در دومین ماه از سال جدید مالی میزان درآمدی را از خود بر جای گذاشت که در سال‌های اخیر بی مانند بوده است و در این دوره توانست عنوان درآمدزاترین دوره مالی را به ثبت برساند و لازم به ذکر است که شرکت در خصوص حجم درآمدزایی در ماه گذشته نیز توضیح داد که علت تغییرات تعطیلات نوروز و کمبود و نامشخص بودن مواد اولیه در فروردین ماه بوده است.

افزایش درآمد انفجاری زر ماکارون / رشد ۴۱۴ درصدی فروش ماهانه

بیشترین درآمدی که شرکت زر ماکارون از فروش محصولات کسب کرد مربوط به «ماکارونی رشته ای» در داخل کشور بود با مبلغ ۴۰۴ میلیارد تومان بود، نرخ فروش این محصول در این دوره ماهانه نزدیک به ۲۸ میلیون تومان در ازای هر تن به فروش رسید.

همان‌گونه که گفته شد زر ماکارون از فروش محصولات در بازار صادراتی ۹۰ میلیارد تومان درآمدزایی داشت، محصولاتی که در این بازار مورد تقاضا قرار گرفتند شامل محصولات آشیانه‌ای، محصولات رشته‌ای و محصولات خاص می‌شود.

افزایش درآمد انفجاری زر ماکارون / رشد ۴۱۴ درصدی فروش ماهانه

شرکت زر ماکارون در اردیبهشت ماه سال جاری مقدار فروش محصولات خود را ۲۳ هزار و ۱۸۴ تن به اطلاع سهامداران رساند، از ابتدای سال مالی تا پایان اردیبهشت ماه نیز مقدار فروش این شرکت غذایی به ۲۷ هزارتن رسید.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
۶۷ درصد فروش غزر در بازار داخلی شکل گرفت
رشد ۱۳ درصدی صادرات زر ماکارون نسبت به ابتدای سال مالی گذشته؛

۶۷ درصد فروش غزر در بازار داخلی شکل گرفت

ارتقاء معنی دار نماد شرکت زرماکارون
عملکرد موفق گروه صنعتی زر در بازار سرمایه

ارتقاء معنی دار نماد شرکت زرماکارون

ارسال نظر