بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۸
در آخرین روز تیرماه؛

مجمع "غمهرا" برگزار می‌شود

مجمع
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت گروه تولیدی مهرام با نماد "غمهرا" روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۳۱ برگزار می‌گردد.
کد خبر : ۲۸۲۷۰۳

به گزارش بورس‌نیوز، آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت گروه تولیدی مهرام، برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ منتشر شد.

بر اساس این آگهی از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت شده است تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۰۹:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۳۱ در استان تهران، شهر تهران به آدرس خیابان ولیعصر، بالاتر خیابان از جام جم، نرسیده به چهارراه پارک وی - مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش برگزار می‌شود، حضور بهم رسانند.

استماع گزارش هیئت مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیئت مدیره و تعیین پاداش هیئت مدیره از جمله دستورات این جلسه است.

در اجرای ماده ۹۹ قانون تجارت از سهامداران محترم یا نمایندگان آن‌ها که تمایل به حضور در جلسه مجمع فوق الذکر را دارند درخواست می‌گردد با در دست داشتن مدارک شناسایی اصل (شناسنامه و کارت ملی) در ساعات اداری روز‌های چهارشنبه و شنبه مورخ (۱۴۰۳/۰۴/۲۷ و ۱۴۰۳/۰۴/۳۰) به آدرس شرکت واقع در ابتدای خیابان مطهری - بعد از هتل بزرگ تهران - پ ۳۳۳ - واحد امور سهام مراجعه و نسبت به اخذ برگه ورود به جلسه اقدام نمایند. سهامداران حقیقی می‌توانند شخصا یا از طریق وکیل با ارائه وکالتنامه و یا قائم مقام قانونی شخص حقیقی صاحب سهم و در خصوص سهامداران حقوقی، نماینده یا نمایندگان شخص حقوقی صاحب سهم به شرط ارائه مدارک وکالت (اعم از عادی یا رسمی)، یا نمایندگی با امضای صاحبان امضا مجاز شخص حقوقی حضور بهم رسانند. بدیهی است تنها سهامدارانی حق ورود به جلسه را دارند که برگه ورود به جلسه را دریافت نموده باشند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر