بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۳
در روز بیست و چهارم ماه جاری؛

"دشیری" با سهامداران خود نشست خواهد داشت

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت شیرین دارو با نماد "دشیری" در روز بیست و چهارم ماه جاری برگزار خواهد شد.
کد خبر : ۲۸۲۷۹۱

به گزارش بورس‌نیوز، آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت شیرین دارو، برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ منتشر شد.

بر اساس این آگهی از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت شده است تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۴:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۴ در استان تهران، شهر تهران به آدرس تهران- خیابان ولی عصر (عج) – پایین‌تر از پارک وی – مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش برگزار می‌شود، حضور بهم رسانند.

استماع گزارش هیئت مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیئت مدیره و تعیین پاداش هیئت مدیره از جمله دستورات این جلسه است.

سهامداران محترم و یا نمایندگان حقوقی و رسمی آنان که تمایل به حضور در جلسه مجمع دارند، می‌بایست جهت حضور در جلسه برگ سهم، مدرک شناسایی معتبر و یا وکالتنامه رسمی خود را همراه داشته باشند. همچنین سهامداران محترم می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی شرکت به نشانی WWW.SHIRINDAROU.COM مجمع را به صورت آنلاین مشاهده نمایند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر