بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۵
تیم بسکتبال آقایان هلدینگ پتروپالایش اصفهان به مسابقات لیک حرفه ای بسکتبال راه یافت
مدیر باشگاه ورزشی هلدینگ پتروپالایش اصفهان از راه یابی تیم بسکتبال آقایان هلدینگ پتروپالایش اصفهان به مسابقات لیک حرفه‌ای بسکتبال خبرداد.
کد خبر : ۲۸۲۸۲۱
نویسنده :
مینا علیزاده

به گزارش بورس نیوز، جمشید امامی مهر، مدیر باشگاه ورزشی هلدینگ پتروپالایش اصفهان گفت: تیم بسکتبال آقایان هلدینگ پتروپالایش اصفهان در مسابقات لیک ملی بسکتبال کشور مقام دوم این دوره از مسابقات را ازآن خود کرد و با این پیروزی حضور خود را در مسابقات لیک حرفه‌ای بسکتبال مسجل کرد.

به گزارش خبرنگارواحد رسانه روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان، جمشید امامی مهر، با اشاره به اینکه در فصل آینده لیگ بسکتبال، تیم هلدینگ پتروپالایش اصفهان در لیگ حرفه‌ای بازی خواهد کرد افزود:تیم‌های اول، دوم، سوم و چهارم در مسابقات ملی به مرحله لیگ حرفه‌ای راه یافتند و در این مسابقات شرکت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در ۱۲ تیرماه فینال مسابقات لیگ ملی بسکتبال در تهران برگزار شد افزود:تیم پالایش نفت اصفهان با کسب بالاترین امتیاز در طول یک فصل مسابقات راهی فینال شد، حریف تیم تیم پالایش نفت در فینال مسابقات کاله تهران بود.

امامی مهر، اشاره کرد تیم پالایش نفت اصفهان در بازی فینال با نتیجه نزدیک ۷۶ بر ۷۴ بازی را به کاله تهران واگذار کرد و به مقام نایب قهرمانی مسابقات دست یافت و در پایان ایشان برای تیم بسکتبال آقایان در لیگ حرفه ایی کشور آرزوی موفقیت کردند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر