بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۰
درآمد‌های بیمه ما رشد داشت؛

جهش ۸۶ درصدی "ما" در خردادماه

جهش ۸۶ درصدی
شرکت بیمه ما در سومین ماه از سال جاری از بخش حق بیمه صادره (شامل قبولی اتکایی) به درآمد یک هزار و ۶ میلیاردتومانی دست پیدا کرد.
کد خبر : ۲۸۳۰۵۷
نویسنده :
امیرمحمد آبیار
جهش ۸۶ درصدی
 
 
شرکت بیمه ما با سرمایه ثبت شده یک هزار میلیاردتومانی و ارزش بازار ۲ هزار و ۸۳۴ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به خردادماه سال جاری که در سامانه کدال منتشر کرد به درآمد چشمگیری دست پیدا کرد.
 
جهش ۸۶ درصدی
 
شرکت بیمه ما در سومین ماه از سال جاری از بخش حق بیمه صادره (شامل قبولی اتکایی) به درآمد یک هزار و ۶ میلیاردتومانی دست پیدا کرد. میزان درآمدی که این شرکت بیمه در خردادماه از بخش نام‌برده شناسایی کرد ۸۶ درصد رشد را نسبت به ماه گذشته و ۷۰ درصد رشد را نسبت به دوره مشابه سال گذشته نشان می‌دهد، از ابتدای سال مالی تاکنون نیز میزان درآمد تجمیعی بیمه ما در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۵۶ درصد افزایش را در کارنامه خود به ثبت رساند.
 
جهش ۸۶ درصدی
 
"ما" بیشترین درآمدزایی که از فروش حق بیمه در خردادماه داشت متعلق به رشته بیمه «زندگی - اندوخته دار» بود که از این بخش توانست ۴۵۷ میلیارد تومان درآمدزایی داشته باشد، این رشته بیمه در این دوره ۴۶ درصد از درآمد ماهانه را به خود اختصاص داد. دیگر رشته بیمه درآمدزای "ما" در این دوره در بخش «درمان» با مبلغ ۲۵۵ میلیارد تومان اعلام شد که ۲۶ درصد از درآمد ماهانه را تشکیل می‌دهد.
 
جهش ۸۶ درصدی
 
نقطه مقابل حق بیمه صادره در گزارش فعالیت ماهانه، خسارت پرداختی شرکت بیمه‌ای است. شرکت بیمه ما در خردادماه سال جاری بالغ بر ۴۰۲ میلیارد تومان خسارت پرداخت کرده است که در مقایسه با ماه گذشته، میزان خسارت پرداختی ۵۷ میلیارد تومان افزایش داشته است. "ما" بیشترین خسارتی که در این دوره پرداخت کرده، مربوط به بخش «درمان» با مبلغی در حدود ۱۰۸ میلیارد تومان بوده است که سهم ۲۷ درصدی از خسارت پرداختی این شرکت را به خود اختصاص داده است. در پایان گفتنی است که شرکت بیمه ما در پایان سومین ماه سال جاری توانست به تراز مثبت ۶۰۴ میلیاردتومانی برسد.
 
جهش ۸۶ درصدی
 
پایان مطلب
اشتراک گذاری :
برچسب ها :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.