بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۲
بازدید نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس از شرکت صبا فولاد خلیج فارس
حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس با همراهی احسان دشتیانه مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس و جمعی از معاونین و مدیران این شرکت از کارخانه صبا فولاد خلیج فارس بازدید به عمل آورد.
کد خبر : ۲۸۳۲۱۳
نویسنده :
مینا علیزاده

به گزارش بورس نیوز، نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس ضمن بازدید از بخش های مختلف کارخانه صبا فولاد خلیج فارس، با کارکنان و کارگران این مجموعه دیدار و گفتگو نمود.

در ادامه نیز نشستی با حضور نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس، مدیرعامل و جمعی از معاونین و مدیران شرکت صبا فولاد خلیج فارس برگزار و در این نشست گزارشی در خصوص عملکرد و فعالیت های این مجموعه از سوی مدیرعامل این شرکت ارائه شد.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس نیز در این نشست ضمن تشکر و قدردانی از اقدامات خوب شرکت صبا فولاد خلیج فارس از جمله رقم زدن رشد قابل توجه تولید؛ این موفقیت ها را حاصل نگاه خوب و تلاش های گسترده همه کارکنان و کارگران این شرکت و ترسیم چشم انداز مطلوب برای این مجموعه دانست.

همچنین پس از برگزاری نماز جماعت ظهر و عصر به امامت نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس با حضور کارکنان شرکت صبا فولاد خلیج فارس، مراسم عزاداری ایام محرم و شهادت حضرت اباعبدالله الحسین "علیه السلام" با سخنرانی، ذکر مصیبت و روضه خوانی برگزار گردید.

گفتنی است؛ شرکت صبا فولاد خلیج فارس نخستین تولید کننده بریکت گرم آهن اسفنجی (HBI) در ایران است که در منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس در بندرعباس قرار دارد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.