بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۹
۹۳۷ میلیون دلار وجوه قابل معامله در بورس اتریوم
شرکت داده و تحقیقات مستقر در نیویورک و متخصص در ارز‌های دیجیتال اعلام کرد وجوه قابل معامله در بورس اتریوم (ETF) حدود ۹۳۷ میلیون دلار در روز دوم معاملاتی بود.
کد خبر : ۲۸۳۵۰۶
نویسنده :
مینا علیزاده

به گزارش بورس نیوز، شرکت داده و تحقیقات مستقر در نیویورک و متخصص در ارز‌های دیجیتال اعلام کرد وجوه قابل معامله در بورس اتریوم (ETF) حدود ۹۳۷ میلیون دلار در روز دوم معاملاتی بود.

حجم معاملات در روز سه‌شنبه، زمانی که صندوق‌های اتریوم در بورس‌های اصلی ایالات‌متحده معاملات را آغاز کردند، کمی بیش از یک میلیارد دلار بود.

صندوق گری اسکیل تقریبا ۴۸۶ میلیون دلار یا ۵۲ درصد از کل حجم معاملات روز چهارشنبه را کسب کرد. پس از آن،‌ای شیرز از بلک راک با ۲۵۵ میلیون دلار و صندوق فیدلیتی با ۱۱۰ میلیون دلار قرار گرفتند.

به گفته شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری Farside مستقر در لندن که متخصص در سهام جهانی و ارز‌های دیجیتال است، صندوق‌های اتریوم شاهد ۱۰۶.۶ میلیون دلار ورودی خالص بودند.

بیزنس نوشت، داده‌های سرمایه‌گذاران این شرکت نشان می‌دهد صندوق‌های بیت‌کوین از زمانی که در ماه ژانویه راه‌اندازی شدند، ۱۷.۴۶ میلیارد دلار ورودی خالص داشتند.

مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتال در حال حاضر ۲.۳۱ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۳.۲۵ درصد کمتر شده است. در حال حاضر ۵۴.۷۶ درصد کل بازار ارز‌های دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۴۸ درصد افزایش روزانه را ثبت کرده است.

حجم کل بازار ارز‌های دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۸۱.۳ میلیارد دلار است که ۵.۶۹ درصد کاهش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۴.۶۲ میلیارد دلار است که ۵.۶۸ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارز‌های دیجیتال بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۷۴.۶۱ میلیارد دلار است که ۹۱.۷۷ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارز‌های دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.