بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۰
"وپارس" نسبت به دوره مشابه سال گذشته عملکرد موفقی داشت؛

سهم ۶۸ درصدی بانک پارسیان از درآمدزایی تسهیلات اعطایی

سهم ۶۸ درصدی بانک پارسیان از درآمدزایی تسهیلات اعطایی
بیشترین درآمدزایی که بانک پارسیان در تیرماه سال جاری از بخش تسهیلات اعطایی مربوط به بخش مرابحه و تسهیلات ارزی بود.
کد خبر : ۲۸۳۵۱۵
نویسنده :
امیرحسین کریمی

بورس نیوز:

بانک پارسیان در گزارش فعالیت ماهانه‌ای که در تیرماه سال ۱۴۰۳ از خود بر جای گذاشت مربوط به تسهیلات اعطایی بود، این مبلغ شناسایی‌شده برابر با ۲ هزار و ۳۲۵ میلیارد تومان بود، همچنین "وپارس" از ابتدای سال مالی تا پایان تیرماه مجموع این درآمد به‌دست‌آمده از بخش تسهیلات اعطایی بالغ‌بر ۹ هزار و ۳۷۹ میلیارد تومان بود.

سهم ۶۸ درصدی بانک پارسیان از درآمدزایی تسهیلات اعطایی+بورس نیوز

بانک پارسیان در آخرین فعالیت ماهانه‌ای که در تیرماه به ثبت رساند، میزان سود پرداختی جهت سرمایه‌گذاری‌ها را برابر با ۳ هزار و ۷۳۰ میلیارد تومان اطلاع رسانی کرد.

بانک پارسیان، میزان تسهیلات وصولی که در پایان تیرماه اعلام کرد برابر با ۲۶ هزار میلیارد تومان بود، همچنین "وپارس" از ابتدای سال مالی تاکنون میزان سرمایه به ثبت رسیده این بانک ۱۵ هزار و ۶۳۴ میلیارد تومان به اطلاع سهامداران رسید.


بیشتر بخوانید: مولدسازی دارایی ها؛ مهمترین برنامه "وپارس"


میزان درآمد تسهیلات اعطایی "وپارس"

میزان درآمد ماهانه‌ای که بانک پارسیان در تیرماه سال ۱۴۰۳ از خود بر جای گذاشت نسبت به ماه گذشته با رشد ۱۶۸ میلیارد تومانی (۸ درصد) همراه بود و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته که درآمدزایی یک هزار و ۳۶۷ میلیارد تومانی را به همراه داشت، افزایش ۷۰ درصدی را تجربه کرد.

سهم ۶۸ درصدی بانک پارسیان از درآمدزایی تسهیلات اعطایی+بورس نیوز

بانک پارسیان میزان درآمدی که از بخش تسهیلات اعطایی در ۴ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی به ثبت رساند در مقایسه با سال گذشته ۶۵ درصد افزایش پیدا کرد.

بیشترین درآمدزایی که بانک پارسیان در تیرماه سال جاری از بخش تسهیلات اعطایی مربوط به بخش مرابحه و تسهیلات ارزی بود، میزان درآمدی که "وپارس" از این ۲ بخش به دست آورد به ترتیب برابر با مبالغ یک هزار و ۵۹ میلیارد تومان (مرابحه) و ۶۶۶ میلیارد تومان (مشارکت ارزی) بود.

سهم ۶۸ درصدی بانک پارسیان از درآمدزایی تسهیلات اعطایی+بورس نیوز

بانک پارسیان میزان درآمد محقق‌شده خود را در تیرماه ۳ هزار و ۴۱۵ میلیارد تومان اعلام کرد، پس از تسهیلات اعطایی که بیشترین درآمدزایی را به خود اختصاص داد، درآمد حاصل از سرمایه‌گذاری‌ها با ۵۲۲ میلیارد تومان بیشترین میزان درآمد عملیاتی محقق‌شده را در اختیار داشت.

بانک پارسیان در تیرماه با افزایش درآمد‌های محقق‌شده همراه بود، به‌گونه‌ای که این رشد درآمد عملیاتی در تیرماه برابر با ۱۵ درصد به ثبت رسید.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.