بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۶
درخشش جم پیلن با فروش ۲۱ هزار و ۷۰۰ تن محصول در تیر ماه؛

پلی پروپیلن، ستون درآمدی "جم پیلن" در تیر ماه

پلی پروپیلن، ستون درآمدی
پتروشیمی جم پیلن در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به تیر ماه ۱۴۰۳، درآمد عملیاتی خود را برابر با ۱,۱۵۱ میلیارد تومان اعلام کرد. این شرکت در چهارمین ماه سال مالی ۱۴۰۳ درآمد تجمیعی ۴,۲۵۰ میلیارد تومانی از فروش محصولات خود ثبت کرده است. تمامی درآمد حاصل از فروش محصولات در بازار داخلی بوده و نسبت به خردادماه ۱۳ درصد افزایش یافته است. بیش از ۹۷ درصد درآمد تیر ماه مربوط به فروش پلی پروپیلن با بسته بندی پالت بوده است. مقدار فروش جم پیلن در تیر ماه نسبت به خرداد ماه ۱۴ درصد افزایش داشته، در حالی که تولیدات آن حدود ۱۰۰ تن کاهش یافته است.
کد خبر : ۲۸۳۶۰۴
نویسنده :
علی وکیلی مقدم

به گزارش بورس نیوز؛ پتروشیمی جم پیلن در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به تیر ماه سال ۱۴۰۳، درآمد‌های عملیاتی خود که حاصل از فروش محصولات است را برابر با یک هزار و 151 میلیارد تومان در سامانه کدال شناسایی کرد و در چهارمین ماه سال مالی منتهی به اسفندماه ۱۴۰۳ نیز میزان درآمد تجمیعی خود از فروش محصولات را برابر با 4 هزار و 250 میلیارد تومان اعلام کرد.

پلی پروپیلن، ستون درآمدی

"جم‌پیلن" میزان درآمدزایی که از خود بر جای گذاشت مربوط به بازار داخل کشور بوده و در این حوزه محصولات خود را به فروش می‌رساند. این شرکت نسبت به خردادماه سال جاری ۱۳ درصد افزایش داشته است. همچنین درآمد جمیعی آن با رشد ۶ درصدی به سطح ۴.۲ همت دست یافته است.

پلی پروپیلن، ستون درآمدی

درآمد یاد شده حاصل از فروش بیش از ۲۱ هزار و ۷۰۰ تن محصولات این شرکت بوده است که سهم عمده آن را (پلی پروپیلن با بسته بندی پالت) با سهم ۹۷ درصدی از کیک درآمدی آن به خود اختصاص داده است.  

پلی پروپیلن، ستون درآمدی


گفتنی است (پلی پروپیلن با بسته بندی جامبوبگ) به عنوان دومین محصول "جم پیلن" با فروش ۳۱.۶ میلیارد تومانی ۳ درصد از درآمد این شرکت را در تیرماه شامل شده است.  
مقدار فروش " جم پیلن" در تیرماه درمقایسه با خرداد ماه ۱۴ درصد افزایش داشته و به سطح ۲۱ هزار و ۷۶۲ تنی رسیده است. این در حالی است میزان تولیدات شرکت پتروشیمی جم پیلن حدود ۱۰۰ تن کاهش داشته است.

پلی پروپیلن، ستون درآمدی

همان‌گونه که در نمودار فوق ملاحظه می‌کنید مقدار فروش محصولات جم پیلن در تیرماه نسبت به ماه گذشته ۲ هزار و ۶۷۲ تن افزایش مقدار فروش را تجربه کرده است.  
پایان مطلب 

اشتراک گذاری :
برچسب ها :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.