بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۴
درآمد ماهانه‌ای که پتروشیمی مارون در تیرماه ۱۴۰۳ به ثبت رساند نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد چشمگیر ۲۸۰ درصدی را تجربه کرد.
کد خبر : ۲۸۳۶۲۴
نویسنده :
امیرحسین کریمی

بورس نیوز:

شرکت پتروشیمی مارون در گزارش فعالیت ماهانه تیرماه، مجموع فروش محصولات تولیدی خود را در این دوره مبلغی برابر با ۴ هزار و ۳۴۴ میلیارد تومان در سامانه کدال به ثبت رساند. "مارون" مجموع درآمدزایی خود را در ۴ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی تاکنون مبلغی بالغ‌بر ۱۵ همت شناسایی کرد.

پتروشیمی مارون درآمدی که از فروش محصولات خود در آغاز فصل تابستان به سهامداران اعلام کرد، حاصل از فعالیت آن در بازار داخلی و صادراتی بود. بیشترین میزان درآمدی که "مارون" در این دوره به دست آورد متعلق به بازار داخلی با ۳ هزار و ۳۹۳ میلیارد تومان بود، همچنین بازار داخل کشور نیز ۷۸ درصد از کل درآمد ماهانه را در اختیار داشت.

درآمد‌های عملیاتی "مارون" 

درآمد ماهانه‌ای که پتروشیمی مارون در تیرماه ۱۴۰۳ به ثبت رساند نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد چشمگیر ۲۸۰ درصدی را تجربه کرد، همچنین درآمد‌های تجمیعی این پتروشیمی طی ۴ ماه گذشته در مقایسه با عملکرد خود در سال گذشته ۱۵۲ درصد افزایش پیدا کرد.

بیشترین درآمدی که پتروشیمی مارون در تیرماه از عملکرد خود به ثبت رساند مربوط به فروش «اتیلن» با یک هزار و ۲۱۷ میلیارد تومان بود و نرخ فروش این محصول نزدیک به ۳۰ میلیون تومان در ازای هر تن شناسایی شد.

محصول بعدی نیز متعلق به «پلی‌پروپیلن» با مبلغ یک هزار و ۲۷ میلیارد تومان به ثبت رسید، گران‌ترین محصول فروخته‌شده توسط "مارون" در اختیار «پلی‌پروپیلن» بود که در این ماه نزدیک به ۵۲ میلیون تومان در ازای هر تن فروش رفت.

مقدار فروش ماهانه مارون

مقدار فروش ماهانه پتروشیمی مارون در تیرماه ۱۴۰۳ برابر با ۱۵۳ هزار و ۱۲۰ تن بود که از ۲ بخش داخلی و صادراتی تشکیل شد، بیشترین مقدار فروش ماهانه مارون مربوط به بازار داخلی با ۱۲۱ هزار و ۵۵۵ تن بود، مقدار فروش ماهانه پتروشیمی مارون در چهارمین ماه سپری‌شده از سال مالی نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد ۱۶ درصدی را به دنبال داشت.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.