بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۳
امواج آسیاتک خبر از جابه‌جایی رکورد درآمدزایی می‌دهد؛

"آسیاتک"، بازار خدمات اینترنتی را داغ کرد

آسیاتک از ابتدای سال مالی تاکنون روند رو به رشدی را در مقایسه با عملکرد سال گذشته خود بر جای گذاشت و توانست از درآمد‌های سال گذشته خود فاصله بگیرد. 
کد خبر : ۲۸۳۶۲۵
نویسنده :
امیرحسین کریمی

بورس نیوز:

مجموع درآمد ماهانه‌ای که شرکت انتقال داده‌های آسیاتک در گزارش تیرماه ۱۴۰۳ خود از فروش کالا، خدمات اینترنت و خدمات فناوری اطلاعات به دست آورد مبلغی برابر با ۲۴۸ میلیارد تومان بود. "آسیاتک" همچنین درآمد تجمیعی ارائه‌شده خود را در چهارماه سپری شده از ابتدای سال مالی را ۹۰۲ میلیارد تومان به اطلاع سهامداران رساند.

شرکت انتقال داده آسیاتک میزان درآمدی که در تیرماه به ثبت رساند ۱۴ درصد بالاتر از میانگین درآمدی در ۳ ماه گذشته بود، همچنین لازم به ذکر است که میزان سرمایه اعلام‌شده از سوی شرکت ۴۵۰ میلیارد تومان بود.

درآمد‌های آسیاتک تا تیرماه ۱۴۰۳

درآمد ماهانه‌ای که این شرکت در آغاز فصل تابستان از عملکرد خود به ثبت رساند نسبت به تیرماه سال گذشته تغییر رو به رشد ۴۶ درصدی را تجربه کرده و همچنین در مقایسه با ماه گذشته نیز ۱۰ درصد افزایش را به همراه داشته است. میزان درآمد تجمیعی اعلام‌شده از سوی شرکت تاکنون ۴۳ درصد از کل درآمد تجمیعی سال مالی گذشته را پوشش داده است.

بر اساس نمودار فوق، آسیاتک از ابتدای سال مالی تاکنون روند رو به رشدی را در مقایسه با عملکرد سال گذشته خود بر جای گذاشته است و توانست از درآمد‌های سال گذشته خود فاصله بگیرد. 

نکته مثبت دیگر آسیاتک در سال مالی منتهی به اسفندماه ۱۴۰۳ این است که در چهارمین ماه سال، توانست رکورد درآمدزایی خود را که در اسفندماه ۱۴۰۲ رقم خورده بود، جابه‌جا کند.

همان‌طور که گفته شد درآمد اعلام‌شده از ابتدای سال مالی برابر با ۹۰۲ میلیارد تومان بود که طبق گزارش منتشرشده، در این مدت‌زمان افزایش درآمد ۴۴ درصدی را نسبت به سال گذشته تجربه کرده است.

بیشترین درآمد شرکت در تیرماه، مربوط به بخش «درآمد خدمات اینترنت» با ۱۶۱ میلیارد تومان شناسایی‌شده که می‌توان گفت این بخش از درآمد‌های آسیاتک دربرگیرنده‌ی ۶۵ درصد از درآمد تیرماه شرکت است. از طرفی «درآمد خدمات فناوری اطلاعات» توانست با ۸۴ میلیارد تومان درآمد در تیرماه در رتبه بعدی درآمدزاترین‌های شرکت قرار گرفت.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.