بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۲
فعالیت‌های شرکت پایا در سال گذشته تشریح شد:

اکتشاف؛ محور توسعه معدن و صنایع معدنی

اکتشاف؛ محور توسعه معدن و صنایع معدنی
مدیرعامل شرکت مدیریت اکتشاف منابع معدنی پایا گفت: شرکت پایا در ۲۸ محدوده اکتشافی به وسعت ۱۰۳۳ کیلومتر در استان‌های اصفهان، خراسان جنوبی، کرمان و جنوب کرمان در حال اجرای عملیات اکتشافی است.
کد خبر : ۲۸۳۷۷۹
نویسنده :
مینا علیزاده

به گزارش بورس نیوز، امیدرضا محبعلی درخصوص شکل‌گیری شرکت مدیریت اکتشاف منابع معدنی پایا و اهداف این مجموعه بیان کرد: شرکت پایا در سال ۱۳۹۸ ثبت و با حمایت وزارت صمت و محوریت سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، ۱۳ پهنه اکتشافی به این شرکت واگذار گردید.

وی ادامه داد: این شرکت متشکل از ۱۲ سهامدار از شرکت‌های بزرگ و مطرح فولادی و صنایع معدنی کشور است که شامل زیرمجموعه‌هایی از سه وزارتخانه صمت، رفاه، دفاع و همچنین دو بانک می‌باشد. این مجموعه اکتشافی با سهامداری شرکت‌های سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات، فولاد مبارکه اصفهان، سرمایه‌گذاری صدرتامین، توسعه فراگیر فولاد خوزستان، ذوب آهن اصفهان، معدنی و صنعتی چادرملو، معدنی و صنعتی گل‌گهر، معدنی و صنعتی گهرزمین، توسعه معدنی و صنعتی صبانور، توسعه صنایع و معادن غدیر، گسترش صنایع و معادن ماهان و شرکت توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه (میدکو) به منظور تامین مواد معدنی مورد نیاز سهامداران تشکیل گردیده است.

وی افزود: بر اساس اهداف استراتژیک شرکت پایا از اواخر سال ۱۴۰۱ برنامه‌ریزی لازم جهت اجرای عملیات اکتشافی در مقیاس عمومی و تفصیلی از جمله تکمیل اطلاعات و انجام عملیات پی جویی در مقیاس ۱/۲۵۰۰۰ و انجام عملیات اکتشافی در مقیاس ۱/۵۰۰۰ شامل تهیه نقشه‌های زمین شناسی و مطالعات ژئوشیمی، عملیات مطالعات ژئوفیزیک (IP/RS و مغناطیس سنجی) نمونه برداری و …. صورت گرفته که بر اساس WBC عملیات اجرایی شرکت بیش از ۹۰ درصد عملیات اکتشافی برنامه‌ریزی شده در سال ۱۴۰۲ محقق شده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.