بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۹
در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران؛

افتتاح یازدهمین نمایشگاه صنعت نوشیدنی، قهوه و چای

افتتاح یازدهمین نمایشگاه صنعت نوشیدنی، قهوه و چای
یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی نوشیدنی، قهوه و چای امروز (۲۹ مرداد ماه ۱۴۰۳) با حضور معاون صنایع عمومی وزیر صمت، رئیس سازمان صنعت و معدن استان تهران، رئیس اتاق اصناف، رئیس غذا و دارو وزارت صمت در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد.
کد خبر : ۲۸۴۴۱۲
نویسنده :
زهرا منصور

به گزارش بورس‌نیوز، مراسم افتتاحیه یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی نوشیدنی، قهوه و چای امروز (۲۹ مرداد ماه) با حضور مهدی برادران، معاون صنایع عمومی وزیر صمت؛ سیجانی، رئیس سازمان صنعت و معدن استان تهران؛ رستگار، رئیس اتاق اصناف؛ داراب زاده، رئیس غذا و دارو وزارت صمت؛ محسن مبرا، رئیس اتحادیه کافی شاپ تهران و جمعی از فعالان و متخصصان این حوزه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.

از روز جاری تا اول شهریور، ۱۶۰ شرکت و ۵۰۰ برند تجاری داخلی و خارجی، آخرین دستاوردها و خدمات خود در زمینه های آب، چای، قهوه، ماء الشعیر، عرقیجات سنتی، انواع نوشابه‌ های گازدار و انرژی ‌زا، دسرنوشیدنی، دانه‌ های قهوه با انواع مختلف و کیفیت‌های متفاوت، برگ‌ های چای از انواع مختلف و مناطق کشت، عصاره ‌های میوه برای تولید آبمیوه و نوشیدنی‌ های دیگر، عصاره‌های گیاهی و...  را در معرض دید بازدیدکنندگان، علاقه مندان و متخصصان این حوزه قرار می‌دهند.

ارائه قهوه های تخصصی و اسپشیالیتی در پاویون روسترویلیج، نمایش های زنده، رونمایی از محصولات جدید، مسابقات و برگزاری کارگاه‌های آموزشی از جمله برنامه های جانبی یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی نوشیدنی، قهوه و چای نام برده شده است.

یازدهمین دوره نمایشگاه صنعت چای، قهوه و صنایع وابسته، فرصتی برای آشنایی با جدیدترین تکنولوژی‌ها و محصولات در حوزه نوشیدنی  و کمک به ارتقای صنعت نوشیدنی در ایران و جهان است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.