بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۲
بازدید مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره هلدینگ تاپیکو به منظور بررسی عملکرد پتروشیمی غدیر
مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تأمین (تاپیکو) در سفری به منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر و در گرم‌ترین روز‌های سال جهت بررسی و رصد آخرین وضعیت عملکردی، از پتروشیمی غدیر بازدید کردند.
کد خبر : ۲۸۴۴۴۶
نویسنده :
مینا علیزاده

به گزارش بورس نیوز، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تأمین (تاپیکو) به همراه اعضای هیأت مدیره و مدیران ارشد در سفر استانی به منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر، در گرم‌ترین روز‌های سال طی بازدید از پتروشیمی غدیر، آخرین وضعیت عملکردی آن را مورد بررسی قرار دادند.

در این بازدید بابک افقهی، مدیر عامل هلدینگ تاپیکو توجه به افزایش بهره وری و حرکت در مسیر یک شرکت صنعتی موفق را با اهمیت دانست و تصریح کرد: لزوم بکارگیری منابع انسانی متخصص و توجه به جانشین پروری به عنوان بازوی توانمند شرکت و البته افزایش توان تولیدی و تولید محصولات با ارزش افزوده بالاتر به همراه تسریع و تأمین منابع مالی پروژه‌ها و توجه به مصارف و تسویه بدهی‌ها و ارائه راهکار‌های کوتاه مدت و بلند مدت افزایش سود میبایست بصورت جدی پیگیری شود.

در این بازدید خسروی سرپرست پتروشیمی غدیر با ارائه گزارش عملکردی از فعالیت‌های اخیر شرکت، اظهار داشت: تولید علی رغم بروز ایرادات فنی و اورهال غیر برنامه ریزی شده در خرداد ماه به دلیل تکنولوژی تجهیزات با جدیت همه همکاران ادامه دارد و با وجود چالش هایی، چون افزایش نرخ خوراک و عوارض صادراتی و پرداخت عوارض سنواتی و کاهش نرخ جهانی PVC که این شرکت با آن مواجه است، برابر تاکیدات هلدینگ تاپیکو موضوعاتی، چون دستیابی به خوراک و تولید پایدار و مطمئن و هموارسازی موانع صادراتی و ورود به حوزه کنترل قیمت تمام شده و افزایش بهره وری و همچنین موضوعات محیط زیستی و اجرای پروژه‌ها در شمار اولویت‌های درجه اول پتروشیمی قرار گرفته و در آینده نزدیک به ثمر خواهد نشست. 

در پایان این بازدید از پروژه حفاظت الکترونیک (CCTV) پتروشیمی غدیر که یکی از مجهزترین مراکز مانیتورینگ پایش تصاویر در بین شرکت‌های منطقه ویژه اقتصادی است بازدید شد. این پروژه با صرف ۴۴,۰۰۰ نفر ساعت و کابل کشی بیش از ۲۲ کیلومتر با بهره‌گیری از توانمندی‌های شرکت‌های بومی و متخصص و رعایت بالاترین استاندارد‌های کیفی و ایمنی به منظور ارتقای سطح امنیت و نظارت الکترونیکی و پایش مستمر در حوزه‌های صنعتی و غیر صنعتی اجرا شده است.

گفتنی است، شرکت پتروشیمی غدیر از شرکت‌های تابعه هلدینگ تاپیکو در سال ۱۳۸۹ مورد بهره برداری قرار گرفته و تامین کننده بخشی از محصول PVC داخل کشور است، این شرکت با ظرفیت تولید سالانه ۱۵۰ هزار تن VCM (وینیل کلراید مونومر) و ۱۲۰ هزار تن محصول PVC با گرید‌های مختلف و درجه کیفی بالا در سایت ۳ منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر در حال فعالیت می‌باشد.

اشتراک گذاری :
برچسب ها :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.