بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۸
کاهش ۲ درصدی درآمد‌های فولاد امیرکبیر کاشان؛

درآمد‌های "فجر"، گرمای ۳ ماه نخست را نداشت

درآمد‌های
مقدار تقاضایی که از سوی مشتریان برای محصولات ورق گالوانیزه و ورق سرد به ثبت رسید برابر با ۱۱ هزار و ۲۰۰ بود.
کد خبر : ۲۸۴۴۵۴
نویسنده :
امیرحسین کریمی

بورس نیوز:

شرکت فولاد امیرکبیر کاشان در ۲۹ روز سپری‌شده از ابتدای سال جاری با ۲ محصول ورق گالوانیزه و ورق سرد B وارد رینگ معاملات بورس کالا شد. مجموع مقدار عرضه صورت گرفته برای این ۲ محصول برابر با ۱۱ هزار و ۵۰۰ تن از سوی فجر اعلام شد. این شرکت فولادی معاملات خود را در ۴ روز نهم، شانزدهم، بیستم و بیست و سوم مردادماه انجام داد.

مقدار تقاضایی که از سوی مشتریان برای محصولات ورق گالوانیزه و ورق سرد به ثبت رسید برابر با ۱۱ هزار و ۲۰۰ بود که در انتها مجموع محصولی که به قرارداد ختم شد برابر با ۱۰ هزار و ۹۵۰ تن بود. این مقدار از محصولات که به فروش رسید ۹۵ درصد از مقدار محصولی بود که توسط فجر به عرضه گذاشته بود.

درآمد‌های

از بین ۲ محصولی که فولاد امیرکبیر کاشان در معاملات بورس کالا به فروش رساند، بیشترین توجه به ورق گالوانیزه G بود که ۱۰ هزار و ۸۰۰ تن از این محصول مورد عرضه قرار گرفت و ۱۰ هزار و ۳۰۰ تن از نیز به فروش رسید. دیگر محصول فجر یعنی ورق سرد B نیز از ۷۰۰ تن عرضه شده به فروش ۶۵۰ تنی دست پیدا کرد.

درآمد‌های

فولاد امیرکبیر کاشان در مردادماه از معاملات خود به درآمد ۴۷۵ میلیارد تومانی دست پیدا کرد که میزان درآمد آن به تفکیک عبارت است ۴۵۰ میلیارد تومان ورق گالوانیزه G و ۲۴ میلیارد تومان ورق سرد B. میزان درآمد حاصل‌شده از فروش این محصولات در مقایسه با ماه گذشته ۲ درصد کاهش را به همراه داشت.

درآمد‌های

میزان درآمد حاصل شده از سوی فجر در مردادماه سال جاری دومین ماهی است که با کاهش درآمد دست و پنچه نرم می‌کند. بالاترین میزان درآمدی که فولاد امیرکبیر کاشان در ۵ ماه گذشته از خود بر جای گذاشته مربوط به خردادماه است که ۶۷۰ میلیارد تومان درآمدزایی را در کارنامه معاملاتی خود به ثبت رسانده است.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.