بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۷
در موافقت با برنامه‌های وزیر پیشنهادی علوم؛

پزشکیان به دنبال حکمرانی خوب یعنی وفاق سیاسی است

پزشکیان به دنبال حکمرانی خوب یعنی وفاق سیاسی است
نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس گفت: پزشکیان به دنبال حکمرانی خوب یعنی وفاق سیاسی است چرا که اصطکاک بین اصلاح طلبان و اصولگرایان فرصت حکمرانی خوب را از ما گرفته بود، اما آقای پزشکیان با ایده وفاق شاید نقطه عطفی برای از بین رفتن دعوا‌های سیاسی باشد.
کد خبر : ۲۸۴۴۷۳
نویسنده :
مینا علیزاده

به گزارش بورس نیوز، محمد بهرامی سیف آباد، نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: پزشکیان به دنبال حکمرانی خوب یعنی وفاق سیاسی است چرا که اصطکاک بین اصلاح طلبان و اصولگرایان فرصت حکمرانی خوب را از ما گرفته بود، اما آقای پزشکیان با ایده وفاق شاید نقطه عطفی برای از بین رفتن دعوا‌های سیاسی باشد.

وی افزود: نماد این حکمرانی خوب انتخاب آقای سیمایی صراف است، ایشان با سابقه حضور در ۲ دولت با ۲ رئیس جمهور متفاوت با دو نگاه سیاسی و با سابقه علمی و حقوقی و از بدنه دانشگاه می‌توانند مسائل را به خوبی مرتفع کنند.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برخی توان علمی و برخی توان اجرایی دارند و ایشان از بدنه وزارت علوم دارای جایگاه علمی و اجرایی مطلوب است و امید داریم با شجاعت و توانی که از ایشان سراغ داریم دانشگاه به محیطی امن برای علم اندوزی و کسب دانش تبدیل شود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.