بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۸
صندوق درآمد ثابت یاقوت از ۱۰ همت عبور کرد؛

سرمایه‌گذاری کم‌ریسک و مطمئن

سرمایه‌گذاری کم‌ریسک و مطمئن
صندوق یاقوت با عبور از ۱۰ همت در میان بزرگ‌ترین صندوق‌های درآمد ثابت ETF جای گرفت.
کد خبر : ۲۸۴۷۳۳
نویسنده :
مینا علیزاده

به‌گزارش بورس نیوز، هم‌اکنون یاقوت آگاه در مقایسه با سایر صندوق‌های درآمد ثابت با بیش از ۱۰ همت، بیشترین ارزش خالص دارایی را از ابتدای سال ۱۴۰۲ کسب کرده است. خالص ارزش دارایی این صندوق نیز در طول ۴ سال فعالیت، رشد بیش از ۹۲۰۰ درصدی را تجربه کرده است. 

این صندوق یکی از صندوق‌های درآمد ثابت گروه آگاه است که توسط شرکت سبدگردان آگاه تاسیس شده و اکنون بعد از ۴ سال فعالیت رشد چشمگیری را با استقبال سرمایه‌گذاران تجربه کرده است.

سرمایه‌گذاری کم‌ریسک و مطمئن

بازدهی بیشتر از سپرده بانکی

صندوق یاقوت با توجه به استراتژی تیم سبدگردان آگاه، از آغاز فعالیت خود بازدهی بیشتر از سپرده بانکی برای سرمایه‌گذاران خود ایجاد کرده است. این صندوق با سود سالانه ۳۱ درصد حتی در شرایط نوسانی بازار سرمایه، گزینه‌ای مطمئن و کم‌ریسک محسوب می‌شود. 

ترکیب دارایی صندوق یاقوت 

 این صندوق طبق امیدنامه و اساسنامه خود، حداقل %۸۵ از دارایی‌های خود را به گواهی‌های سپرده بانکی، اوراق بهادار با درآمدثابت و ... اختصاص می‌دهد و مابقی را در سهام شرکت‌های پذیرفته شده در بورس سرمایه‌گذاری می‌کند؛ بنابراین این صندوق با این ترکیب دارایی و به دلیل داشتن پرتفویی امن و مدیریت حرفه‌ای، مناسب کسانی است که می‌خواهند با ریسک کم و مطمئن از بازار سرمایه کسب سود کنند. 

نحوه سرمایه‌گذاری در یاقوت آگاه

سرمایه‌گذاران با داشتن کد بورسی می‌توانند در همه سامانه‌های معاملاتی کارگزاری‌ها، با جست‌وجوی نماد «یاقوت»، واحد‌های این صندوق را با داشتن حداقل ۱۰۰ هزار تومان خریداری کنند. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان با شماره ۹۰۰۰۱۲۳۴ تماس بگیرند.

اشتراک گذاری :
برچسب ها :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.