بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۱۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۲
رشد شارپی نوش مازندران در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته؛

حال خوش "غنوش" با عملکرد مردادماه / نوش مازندران شاهد رشد ۳۵۸ درصدی درآمد‌ها بود

حال خوش
افزایش درآمد ماهانه ۲۲ درصدی نسبت به تیرماه، انتهای کار "غنوش" در این دوره مالی نبود؛ "غنوش" در این دوره شاهد افزایش چشم‌گیر ۳۵۸ درصدی درآمدها نسبت به دوره مشابه سال گذشته بود.
کد خبر : ۲۸۴۹۳۹
نویسنده :
امیرحسین کریمی

بورس نیوز:

شرکت نوش مازندران در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مردادماه سال جاری میزان درآمدی که از فروش محصولات در بازار داخل کشور شناسایی کرد، مبلغی برابر با ۲۱ میلیارد تومان بود. غنوش از فروش محصولاتی همچون کنسانتره مرکبات، روغن پوست پرتقال و آب آشامیدنی کسب درآمد کرد.

شرکت نوش مازندران در ۵ ماه ابتدایی سال مالی منتهی به اسفندماه ۱۴۰۳، میزان درآمد تجمیعی که از فروش محصولات در بازار داخل و ارائه خدمات به ثبت رساند نزدیک به ۸۱ میلیارد تومان بود.

وش مازندران شاهد رشد ۳۵۸ درصدی درآمد‌ها بود+بورس نیوز

میزان درآمدی که نوش مازندران در مردادماه از فروش محصولات حاصل کرد بر خلاف ۲ ماه گذشته که با کاهش درآمد مواجه بود، اکنون در مقایسه با تیرماه رشد ۲۲ درصدی را در کارنامه مالی خود به ثبت رساند. افزایش درآمد ماهانه، انتهای کار "غنوش" در این دوره مالی نبود؛ "غنوش" در این دوره شاهد افزایش چشم‌گیر ۳۵۸ درصدی درآمدها نسبت به دوره مشابه سال گذشته بود.

"غنوش" در پنجمین ماه از سال مالی بیشترین درآمدزایی که از فروش محصولات به ثبت رساند مربوط به کنسانتره مرکبات با مبلغی بالغ‌بر ۲۰ میلیارد تومان بود که نرخ فروش این بخش ۱۳۱ هزارتومان در ازای هر کیلوگرم اعلام شد. 

میزان سرمایه اعلام‌شده از سوی "غنوش" در مردادماه مبلغی برابر با ۱۰۰ میلیارد تومان بود و همچنین میزان درآمدی که غنوش در این دوره ماهانه شناسایی کرد نسبت به میانگین درآمدی در ۴ ماه گذشته ۴۰ درصد بالاتر بود. در پایان گفتنی است که میزان درآمد تجمیعی که این شرکت مرکباتی از خود برجای گذاشت در مقایسه با عملکرد سال گذشته ۱۹۱ درصد افزایش را به همراه داشت.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.