بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۷
پتروشیمی تبریز ۵۴ درصد از درآمد ماه گذشته خود را به دست آورد؛

پلی استایرن معمولی ۱۵۴۰، درآمدزاترین محصول پتروشیمی تبریز

پلی استایرن معمولی ۱۵۴۰، درآمدزاترین محصول پتروشیمی تبریز
در انتها گفتنی است که بیشترین مقدار حجم معامله را در این مدت زمان پلی اتیلن سنگین دورانی UA ۳۸۴۰ با ۲ هزار و ۶۱۸ تن در اختیار داشت.
کد خبر : ۲۸۵۰۷۰
نویسنده :
امیرحسین کریمی

بورس نیوز:

شرکت پتروشیمی تبریز در ۲۰ روز گذشته آمار معاملاتی که در بورس کالا از خود بر جای گذاشت مربوط به فروش محصولات پلی استایرن مقاوم ۷۲۴۰، پلی استایرن معمولی ۱۵۴۰، بوتادین ۱ و ۳، پلی اتیلن سنگین دورانی UA ۳۸۴۰، اکریلونیتریل بوتادین استایرن ۰۱۵۰، پلی استایرن انبساطی HS ۲۲۱، پلی استایرن انبساطی HS ۳۲۱، پلی استایرن انبساطی FC ۴۲۲، پلی اتیلن سنگین تزریقی SA ۵۰۳۰، اکریلونیتریل بوتادین استایرن ۲۹۰۱ W ۰۱۵۷ SV و پلی استایرن انبساطی FC ۴۲۲ بود.

این پتروشیمی در ۲۰ روز گذشته ۱۱ هزار و ۳۶۰ تن از محصولات خود را در بورس کالا به عرضه گذاشت. متقاضیان محصولات پتروشیمی تبریز در مدت زمان گفته شده برابر با ۸ هزار و ۸۲۶ تن اعلام شد. در پایان ۷ هزار و ۲۸۴ تن از محصولات پتروشیمی تبریز مورد توجه خریداران قرار گرفت و به مرحله قرارداد رفت.

پتروشیمی تبریز در ۲۰ روز سپری‌شده از شهریورماه محصولات خود را به صورت سلف، نقدی به فروش رساند و نوع تسویه خود را نقدی و اعتباری تعیین کرده است. ارزش معامله محصولات فروخته شده توسط این پتروشیمی در پایان این ۲۰ روز مبلغی برابر با ۴۱۶ میلیارد و ۷۵۳ میلیون تومان شناسایی شد.

پلی استایرن معمولی ۱۵۴۰، درآمدزاترین محصول پتروشیمی تبریز+بورس نیوز

در این مدت زمان گفته شده پتروشیمی تبریز بیشترین درآمدزایی را از فروش پلی استایرن معمولی ۱۵۴۰ به دست آورد. ۲ هزار و ۷۹ تن از این محصول به فروش رسید و همچنین مبلغی که از فروش این محصول به متقاضیان دریافت شد برابر با ۱۳۵ میلیارد و ۷۲۰ میلیون تومان به ثبت رسید.

در انتها گفتنی است که بیشترین مقدار حجم معامله را در این مدت زمان پلی اتیلن سنگین دورانی UA ۳۸۴۰ با ۲ هزار و ۶۱۸ تن در اختیار داشت. پتروشیمی تبریز از مقدار فروش این محصول میزان ارزش معامله‌ای که به ثبت رساند برابر با ۱۱۴ میلیارد و ۸۵۹ میلیون تومان بود. 

پتروشیمی تبریز تا پایان ۲۰ شهریورماه توانست ۵۴ درصد از درآمد ماه گذشته خود را به دست آورد. همچنین تمام مقدار عرضه‌ای که از محصولات بوتادین ۱ و ۳، پلی استایرن انبساطی HS ۲۲۱، پلی استایرن انبساطی HS ۳۲۱، پلی استایرن انبساطی FC ۴۲۲، پلی اتیلن سنگین تزریقی SA ۵۰۳۰ و پلی استایرن انبساطی FC ۴۲۲ صورت گرفت با فروش مواجه شد.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
۶ پالایشگاه شفاف سازی کردند
باتوجه به الزام سازمان بورس؛

۶ پالایشگاه شفاف سازی کردند

مجمع
در بیستمین روز ماه جاری؛

مجمع "شبريز" برگزار خواهد شد

نگاهی جامع به عملکرد صندوق‌های سرمایه گذاری در هفته‌ای که گذشت
صندوق "مشترک یکم سامان" و سرمایه گذاری‌های "تأمین سرمایه کاردان" در صنایع بنیادی

نگاهی جامع به عملکرد صندوق‌های سرمایه گذاری در هفته‌ای که گذشت

ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.