بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۰
طرح فروش نقدی و اقساطی ون وانا ایران‌خودرو دیزل با قیمت قطعی و تحویل
شرکت ایران خودرودیزل طرح فروش فوری ون وانا را از ساعت ۱۰ صبح چهارشنبه ۲۱ شهریور ماه آغاز می‌کند.
کد خبر : ۲۸۵۰۸۸
نویسنده :
مینا علیزاده

به گزارش بورس نیوز، ایران‌خودرو دیزل به منظور پاسخ به نیاز بازار و فروش خودرو به مشتریان نهایی، در نظر دارد طرح فروش ون وانا از جمله محصولات پرطرفدار این رده در بازار است را با قیمت قطعی و زمان تحویل فوری عرضه کند. 

ون وانا ایران‌خودرو دیزل، پرفروش‌ترین ون بنزینی بازار کشور با ظرفیت ۱+۱۲ نفر سرنشین به شمار می‌رود که از موتور باکیفیت ۱۵۰ اسب بخار ۳ TZ با حجم ۲/۷ لیتری بهره می‌برد. از جمله دیگر امکانات این محصول که قابلیت کاربری آمبولانس تیپ A و B و همچنین کمپر را دارد، می‌توان به ترمز دومداره هیدرولیکی، جلو دیسکی و عقب کاسه‌ای، سامانه‌های ترمز ضد قفل (ABS)، کنترل لغزش (ASR) و سیستم کنترل الکترونیکی پایداری (ESC)، سیستم نمایش دهنده فشار باد تایر‌ها (TPMS)، کولر و بخاری (جلو و عقب کابین به صورت مستقل)، دریچه خروج اضطراری از سقف اشاره کرد.

این طرح فروش از چهارشنبه راس ساعت ۱۰ صبح و از طریق سایت فروش اینترنتی شرکت ایران‌خودرو دیزل به نشانی esale.ikd.ir آغاز می‌شود و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

بر این اساس، خریداران محترم می‌توانند برای کسب اطلاعات بیش‌تر به نمایندگی‌های مجاز فروش ایران‌خودرو دیزل در سراسر کشور و پایگاه اینترنتی این شرکت مراجعه کنند.

طرح فروش نقدی و اقساطی ون وانا ایران‌خودرو دیزل با قیمت قطعی و تحویل/ 20 شهریور ساعت 20

اشتراک گذاری :
برچسب ها :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.