بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۹
شرکت بیمه پاسارگاد در نیمه ابتدایی سال جاری؛

رشد ۳۱ درصدی درآمد‌های "بپاس"

رشد ۳۱ درصدی درآمد‌های
شرکت بیمه پاسارگاد در شهریورماه توانسته از محل حق بیمه‌های صادره خود حدود یک هزار و ۱۸۵ میلیارد تومان درآمدزایی داشته باشد و رشدی ۳۰ میلیارد تومانی را در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته به ثبت رساند. 
کد خبر : ۲۸۵۶۲۸
نویسنده :
علی وکیلی مقدم


به گزارش بورس‌نیوز؛ شرکت بیمه پاسارگاد نیمه ابتدایی سال مالی خود را با تحقق درآمد ۸ هزار و ۲۳۴ میلیارد تومانی پشت سر گذاشته که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته رشدی ۳۱ درصدی را به ثبت رسانده است.

رشد 31 درصدی درآمدهای

"بپاس" با سرمایه ثبت سده ۷۵۰ میلیارد تومانی و ارزش بازار بیش از ۴۷ هزار میلیارد تومانی در شهریورماه توانسته از محل حق بیمه‌های صادره خود حدود یک هزار و ۱۸۵ میلیارد تومان درآمدزایی داشته باشد و رشدی ۳۰ میلیارد تومانی را در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته به ثبت رساند. 
گفتنی است میانگین درآمدی "بپاس" نیز برابر با یک هزار و ۳۷۰ میلیارد تومان بوده که این مقدار نیز رشدی ۳۱ درصدی در مقایسه با دوره شش ماهه سال گذشته داشته است.

رشد 31 درصدی درآمدهای

بیشترین درآمدی که "بپاس" در این ماه از خود بر جای گذاشته از محل فروش حق بیمه «زندگی-اندوخته‌دار» با ۵۶۹ میلیارد تومان بود و رتبه بعدی را نیز بخش «ثالث-اجباری» با ۲۴۷ میلیارد تومان به خود اختصاص داده است.

رشد 31 درصدی درآمدهای

دو مورد ذکر شده یعنی «ثالث-اجباری» و «زندگی-اندوخته‌دار» نزدیک به ۷۰ درصد از درآمد‌های "بپاس" را شامل شده است. 
در نهایت گفتنی است خسارت‌های پرداختی بیمه پاسارگاد در ۶ ماهه ابتدایی سال جاری برابر ۲ هزار و ۸۹۱ میلیارد تومان بوده است.

پایان مطلب 

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.