بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۱
فروش
شرکت جهان فولاد سیرجان در آخرین ماه تابستان ۲.۵ همت درآمد را به ثبت رساند که در مقایسه با ماه گذشته رشد ۱۴.۵درصدی داشته است.
کد خبر : ۲۸۵۷۴۸
نویسنده :
مینا علیزاده

به گزارش بورس نیوز، شرکت جهان فولاد سیرجان "فجهان" در آخرین ماه تابسان ۲.۵ همت درآمد را به ثبت رساند که در مقایسه با ماه گذشته رشد ۱۴.۵درصدی داشته است. فروش میلگرد "فجهان" در شهریورماه به ۱.۲ همت رسید که معادل رشد ۸درصدی است. فروش شمش نیز با رشد ۴۰٪ در درآمدزایی همراه شد. 

اما میلگرد، در تولید افت ۱۱ درصدی را تجربه کرد. این در حالی است که نرخ میلگرد افزایش ۴ درصدی را محقق کرده در مقابل نرخ شمش ثابت ماند. مصرف آهن اسفنجی "فجهان" کاهش داشته به طوری که در شهریور فروش آهن اسفنجی رشد داشته و به ۶۳.۵ هزار تن رسید. نرخ آهن اسفنجی نیز با افت اندکی را ثبت کرد. 

براساس این گزارش، کارخانه احیا مستقیم ۲ آهن اسفنجی جهان فولاد سیرجان در پایان بهار به طور آزمایشی فعالیت خود را آغاز کرده که این کارخانه ۱.۰۵ میلیون تن ظرفیت تولید دارد.

گفتنی است، از ابتدای سال مالی تاکنون درآمد "فجهان" ۱۲.۱ همت داشته که در مقایسه با سال گذشته رشد ۶۲ درصدی داشته است. این شرکت در تولید میلگرد در این مدت ۴۹٪ رشد را ثبت کرده که باعث رشد فروش آن به میزان ۶۰ درصد بوده است. 

همچنین، تولید شمش نیز رشد ۱۳درصدی و آهن اسفنجی از ۴۷۵ هزار تن به ۷۲۰ هزار تن رسیده است.

منبع:آوای آگاه

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.