بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۴
مقدار تولید و فروش اتان شرکت پتروشیمی پارس برابر شد؛

ثبت میانگین درآمدی ۷ همتی از سوی "پارس"

ثبت میانگین درآمدی ۷ همتی از سوی
پرفروش‌ترین محصول پتروشیمی پارس در شهریورماه سال ۱۴۰۳ مربوط به استایرن منومر با ۲ هزار و ۵۱۳ میلیارد تومان (بازار داخلی) بود که سهم ۳۸ درصدی از فروش ماهانه را در اختیار داشت.
کد خبر : ۲۸۵۷۷۷
نویسنده :
امیرحسین کریمی

بورس نیوز:

شرکت پتروشیمی پارس در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به شهریورماه سال جاری توانست از فروش محصولات اتیل بنزن، بوتان، اتان، پنتان، استایرن منومر، تولوئن، پروپان به درآمد عملیاتی ۶ هزار و ۶۸۱ میلیارد تومانی دست پیدا کند. این پتروشیمی در پایان نیمه نخست سال جاری میزان درآمد تجمیعی که عملکرد خود شناسایی کرد، مبلغی برابر با ۴۲ هزار و ۴۰۱ میلیارد تومان بود.

شرکت پتروشیمی پارس در ششمین ماه از سال جاری میزان درآمد ماهانه‌ای که از فروش محصولات کسب کرد مربوط به حضور این پتروشیمی در بازار‌های داخلی و صادراتی بود. بیشترین سهم درآمدزایی پارس در اختیار بازار داخل کشور با ۶۱ درصد از کل درآمد ماهانه بود. سهم حضور در بازار صادراتی این پتروشیمی ۳۹ درصد (معادل ۲ هزار و ۶۱۴ میلیارد تومان) بوده است.

"پارس"، میان درآمدهای سالانه خود فاصله ایجاد کرد

پتروشیمی پارس میزان درآمد عملیاتی که در شهریورماه سال جاری توانست به ثبت برساند، میانگین درآمدی که در هر به ثبت رسانده بالغ‌بر ۷ همت بوده است و همچنین میزان سرمایه‌ای که "پارس" در این مدت به ثبت رسانده برابر با ۴۷ هزار و ۶۰۴ میلیارد تومان بود.

ثبت میانگین درآمدی ۷ همتی از سوی

پارس میزان درآمد عملیاتی که در شهریورماه سال جاری از خود به ثبت رساند در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۴۹ درصد رشد را در کارنامه مالی خود اعلام کرده است. میزان درآمد تجمیعی که پارس در ۶ ماه نخست سال جاری به دست آورد در مقایسه با سال گذشته ۴۰ درصد افزایش یافته است.

ثبت میانگین درآمدی ۷ همتی از سوی

پرفروش‌ترین محصول پتروشیمی پارس در شهریورماه سال ۱۴۰۳ مربوط به استایرن منومر با ۲ هزار و ۵۱۳ میلیارد تومان (بازار داخلی) بود که سهم ۳۸ درصدی از فروش ماهانه را در اختیار داشت. این پتروشیمی در بازار صادراتی نیز محصولات بوتان و پروپان را به فروش رساند که پروپان با یک هزار و ۶۰۶ میلیارد تومان بیشترین درآمدزایی صادراتی را به خود اختصاص داد.

روند مقدار فروش محصولات پتروشیمی پارس 

ثبت میانگین درآمدی ۷ همتی از سوی

مقدار فروش ماهانه پتروشیمی پارس در این دوره ماهانه ۲۵۲ هزار و ۳۵۷ تن اعلام شد که در مقایسه با شهریورماه سال گذشته شاهد رشد ۱۲ درصدی بود. همچنین مقدار فروش تجمیعی پارس در ۶ ماه نخست سال جاری یک میلیون و ۷۹۲ هزارتن فروش داشت. همچنین این پتروشیمی در ششمین ماه سال جاری مقدار تولید خود را ۲۹۷ هزار و ۵۹۵ تن به ثبت رساند.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.