بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۷
کارکرد مشترکین درآمدزاترین بخش ارتباطات سیار ایران نام گرفت؛

درآمد "همراه" ۹ درصد بالاتر از میانگین بود

درآمد
مجموع درآمد‌های تجمیعی که شرکت ارتباطات سیار ایران از عملکرد خود شناسایی کرد ۶۵ درصد از درآمد عملیاتی سال مالی گذشته خود را به دست آورد.
کد خبر : ۲۸۵۷۹۱
نویسنده :
امیرحسین کریمی

 

بورس نیوز:

شررکت ارتباطات سیار ایران در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به شهریورماه سال جاری میزان درآمدی که از محل فروش خطوط جدید تلفن همراه، استفاده از امکانات شبکه، توسط سایر شرکت‌های تلفن همراه (اتصال متقابل) و کارکرد مشترکین شناسایی کرد مبلغی برابر با ۵ هزار و ۸۰۸ میلیارد تومان بود. 

این شرکت مخابراتی در ۶ ماه نخست سال جاری از فروش و ارائه خدمات توانست به درآمد تجمیعی ۳۲ هزار و ۳۶۷ میلیارد تومانی دست پیدا کند. میزان درآمدی که همراه در شهریورماه سال جاری از خود بر جای گذاشت در مقایسه با عملکرد ۵ ماه نخست سال رشد ۹ درصدی را در پی داشت.

درآمد

میزان درآمد ماهانه "همراه" در ششمین ماه سال جاری در مقایسه با ماه گذشته افزایش ۷۷ میلیارد تومانی را در کارنامه مالی خود به اطلاع سهامداران رساند و همچنین این مبلغ به دست آمده در شهریورماه نسبت به دوره مشابه سال گذشته افزایش ۳۱ درصدی را تجربه کرد. میزان درآمد‌های تجمیعی "همراه" در ۶ ماه نخست نسبت به سال گذشته ۴۱ درصد رشد را به دنبال داشت.

مجموع درآمد‌های تجمیعی که شرکت ارتباطات سیار ایران از عملکرد خود شناسایی کرد ۶۵ درصد از درآمد عملیاتی سال مالی گذشته خود را به دست آورد. بیشترین میزان درآمدی که این شرکت در شهریورماه توانست به ثبت برساند مربوط به درآمد کارکرد مشترکین با ۵ هزار و ۸۰۸ میلیارد تومان بود.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.