بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۷
با تکیه بر توان داخلی به برند ملی جی پلاس رسیده ایم/ ضمانت و خدمات پس از فروش مولفه‌ محبوبیت گلدیران
مدیر فروش شرکت مهندسی و مشاوره صنایع مبتکران گلدیران گفت: ضمانت و خدمات پس از فروش گلدیران یکی از مولفه‌های قدرت و محبوبیت ماست. تا جایی که توانستیم در کنار مشتریان بودیم و خواهیم ماند.
کد خبر : ۲۸۶۰۷۲
نویسنده :
مینا علیزاده

محمد شریفی، مدیر فروش شرکت مهندسی و مشاوره صنایع مبتکران گلدیران در گفتگو با بورس نیوز، اظهار کرد: شرکت مبتکران از سال ۱۳۸۱ در زمینه تهویه مطبوع فعالیت را آغاز کرد. محصولات ما در گذشته با برند ال جی تولید و عرضه می‌شد و امروز با تکیه بر تجارب چند دهه همکاری بین المللی، انتقال تکنولوژی و دانش روز دنیا به گلدیران، توان و ظرفیت متخصصان و مهندسان ایرانی، به خلق برند ملی جی پلاس رسیده ایم. ما به سطحی از تکنولوژی و استاندارد‌های جهانی در تولید باکیفیت و توسعه محصولات خود رسیده ایم که در کنار زنجیره ارزش گسترده و خدمات پیشتاز پس از فروش، گلدیران را به یکی از بازیگران تعیین کننده کشور در حوزه لوازم الکترونیک تبدیل کرده است.

وی درخصوص هدف از حضور در نمایشگاه افزود: باتوجه به اینکه ساختمان سازی‌های سطح کشور روز به روز با تکنولوژی پیش می‌رود، سعی کردیم در تهویه مطبوع از نوع خانگی و صنعتی نوآوری داشته باشیم و آنچه که نیاز پروژه‌ها و کارفرمایان است را با بهترین کیفیت تامین کنیم. در نمایشگاه مشتریان از نزدیک با محصولات شرکت آشنا می‌شوند. 

با تکیه بر توان داخلی به برند ملی جی پلاس رسیده ایم/ ضمانت و خدمات پس از فروش مولفه‌ محبوبیت گلدیران

شریفی با اشاره به برنامه‌های آتی شرکت بیان کرد: باتوجه به اینکه گلدیران به باور ملی و نگاه به درون اعتقاد دارد، در نظر داریم که در آینده نه چندان دور، تولید ملی خود یعنی برند جی پلاس را به درجه‌های اروپا و کشور‌های پیشرفته آسیایی شرقی برسانیم و دیگر در صنعت تهویه مطبوع به جایی وابسته باشیم. همچنین، تکنولوژی مورد نیاز را در کنار شرکای تجاری در سطح کشور داشته باشیم.

مدیر فروش شرکت مهندسی و مشاوره مبتکران گلدیران در پایان با اشاره به استقبال از نمایشگاه حاضر گفت: باتوجه به اینکه از سال ۱۳۸۱ در زمینه تهویه مطبوع تاکنون حضور داشتیم، توانستیم رضایتمندی مشتریان را کسب کنیم. ضمانت و خدمات پس از فروش گلدیران یکی از مولفه‌های قدرت و محبوبیت ماست. تا جایی که توانستیم در کنار مشتریان بودیم و خواهیم ماند. ما به مشتریان فقط محصول نمی‌فروشیم، بلکه تعهد و آرامش را به مشتریان هدیه می‌دهیم. تعهد به ارائه خدمات گسترده از گارانتی و سرویس‌های متنوع تا بیمه کلیه محصولات. 

شرکت مهندسی و مشاوره مبتکران گلدیران با حضور فعال خود در عرصه‌های مختلف نمایشگاهی، رویدادی و اجتماعات صنعتی، به‌طور مستمر در حال تقویت روابط خود با سایر بازیگران کلیدی این صنعت است. این شرکت با حضور در رویداد‌های بزرگ ملی و بین‌المللی، همواره به دنبال شناسایی فرصت‌های جدید برای همکاری با کسب‌وکار‌ها و صنایع مختلف است. از پروژه‌های ساختمانی و تجاری گرفته تا هتل‌ها و مجتمع‌های صنعتی. مبتکران گلدیران با ارائه محصولاتی باکیفیت و عملکرد بالا، به بهبود بهره‌وری انرژی و کاهش هزینه‌های عملیاتی کمک کرده و به‌عنوان یک شریک تجاری قابل اعتماد، نقشی مؤثر در تأمین نیاز‌های سرمایشی ایفا می‌کند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.