بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۰۳ آبان ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۸
مدیرعامل شرکت آزادراه تهران-پردیس گفت:

جریمه پلکانی نپرداختن عوارض آزادراه‌ها

جریمه پلکانی نپرداختن عوارض آزادراه‌ها
مدیرعامل شرکت آزادراه تهران-پردیس گفت: این جریمه بسته به نوع خودرو‌ها ۸۰ تا ۱۸۰ هزار تومان با اعمال افزایش ۳.۵ درصد ماهانه است.
کد خبر : ۲۸۶۵۹۲
نویسنده :
مینا علیزاده

به گزارش بورس نیوز، رضا شاه کرمی، مدیرعامل شرکت آزادراه تهران-پردیس اظهار کرد: پیرو مصوبه هیئت وزیران و با استناد به ماده ۲۱ قانون رسیدگی به جرائم رانندگی مبلغ جریمه برای عدم پرداخت عوارض آزادراهی برای خودرو‌های سواری، وانت و مینی بوس مبلغ ۸۰ هزار تومان، اتوبوس و کامیون مبلغ ۱۰۰ هزار تومان و تریلی‌های سه محور و نفتکش مبلغ ۱۸۰ هزار تومان تعیین شده است.

وی با بیان اینکه چنانچه خودرویی طی ۱۵ روز عوارض آزادراه‌ها را پرداخت نکند مشمول جریمه خواهد شد، ادامه داد: علاوه بر این جریمه که توسط پلیس راه اعمال می‌شود، در صورت عدم پرداخت هزینه عوارضی، افزایش نرخ جرائم به صورت پلکانی به روی مبلغ جریمه توسط شرکت‌های بهره بردار آزادراه‌ها نیز انجام خواهد شد.

وی توضیح داد: این افزایش جریمه به صورت پلکانی است. به این ترتیب به ازای هر ماه ۳.۵ درصد به مبلغ جریمه اضافه می‌شود. در صورتیکه عوارض آزادراه‌ها پس از جریمه مذکور پرداخت نشود، ماهانه ۳.۵ درصد به مبلغ جریمه (۸۰ تا ۱۸۰ هزار تومانی) و جریمه آن اضافه خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آزادراه تهران-پردیس گفت: با توجه به این مسئله به هموطنان توصیه می‌کنیم برای جلوگیری از جریمه پلیس و افزایش پلکانی مبلغ عوارضی، از طریق درگاه‌های الکترونیکی نسبت به پرداخت هزینه عوارضی آزادراهی اقدام کنند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
از همدان تا سنندج با ریل ذوب آهن اصفهان
خودکفایی در روسازی راه آهن رقم خورد؛

از همدان تا سنندج با ریل ذوب آهن اصفهان

طرح ترافیک جدید به شورای شهر تهران نیامده است
رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران:

طرح ترافیک جدید به شورای شهر تهران نیامده است

ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.