بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۷ آبان ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۵
درآمد ماهانه‌ای که تپسی در مهرماه به دست آورد ۲۴ درصد بالاتر از متوسط درآمد به ثبت رسیده طی ۶ ماه گذشته بود.
کد خبر : ۲۸۶۷۴۲
نویسنده :
امیرحسین کریمی

بورس نیوز:

شرکت پیشگامان فن‌آوری و دانش آرامیس در گزارش فعالیت ماهانه‌ای که در مهرماه ۱۴۰۳ منتشر کرد مجموع درآمد به دست آمده خود که از ارائه خدمات و فروش بود را مبلغی بالغ‌بر ۱۸۶ میلیارد تومان به ثبت رساند و از ابتدای سال مالی تاکنون نیز توانست به درآمد تجمیعی یک هزار و ۸۱ میلیارد تومانی برسد.

این شرکت استارت‌آپی در گزارش ماهانه خود میزان سرمایه به ثبت رسیده خود را ۲۴۶ میلیارد تومان اعلام کرد، درآمد ماهانه‌ای که تپسی در مهرماه به دست آورد ۲۴ درصد بالاتر از متوسط درآمد به ثبت رسیده طی ۶ ماه گذشته بود.

درآمد عملیاتی "تپسی" تا پایان مهرماه ۱۴۰۳

"تپسی" در مهرماه نیز بار دیگر درآمد‌های خود را به مسیر رشد بازگرداند و بر فراز قله درآمدزایی ایستاد، این افزایش درآمد ماهانه نسبت به ماه گذشته برابر با ۹ درصد بود، همچنین این روند صعودی نسبت به سال مالی گذشته ادامه دارد و شاهد رشد ۱۱۵ درصدی در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته هستیم.

این شرکت استارت‌آپی طی ۷ ماه گذشته از ابتدای سال مالی تاکنون به درآمد تجمیعی یک هزار و ۸۱ میلیارد تومانی رسید به‌طوری که با رشد درآمد ۹۵ درصدی از مبلغ ۵۵۴ میلیارد تومان به این میزان درآمد دست پیدا کرده است.

بیشترین درآمد ماهانه "تپسی" از بخش «کمیسیون دریافتی از سفیران» با ۱۸۲ میلیارد تومان به دست آمد که در واقع نسبت به مهرماه سال مالی گذشته توانست به افزایش ۱۱۷ درصدی برسد، درآمدی که شرکت پیشگامان فن‌آوری و دانش آرامیس از بخش کمیسیون شناسایی کرد دربرگیرنده‌ی ۹۸ درصد از درآمد ماهانه بود.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
رشد ۱۰۰ درصدی درآمد
گزارش فعالیت ماهانه شهریورماه تپسی منتشر شد؛

رشد ۱۰۰ درصدی درآمد "تپسی" نسبت به سال گذشته

اقدام جدید تپسی برای بهبود کیفیت سفرها
سرپرست تیم مدیریت محصول تپسی می‌گوید:

اقدام جدید تپسی برای بهبود کیفیت سفرها

ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.