سفیر؛ سامانه تجاری "بله"/ تمرکز ویژه "بله" بر نوآوری و خدمات متمایز
کاظم کیال مدیرعامل اپلیکیشن "بله" در گفتگو با بورس نیوز، در خصوص این اپلیکیشن اظهار کرد: اپلیکیشن "بله" در حال حاضر ۳۰ میلیون کاربر ثبت نامی، ۱۱ میلیون کاربر فعال ماهانه و ۴ میلیون کاربر فعال روزانه دارد.
وی افزود: ما در بله خدمات مختلفی ارائه میکنیم. مهمترین خدمات ما تماس صوتی و تصویری و خدمات پیام رسانی و ارتباطی است. در بله از روز اول روی نوآوری و اینکه خدمات متمایز نسبت به رقبای داخلی و خارجی ارائه کنیم تمرکز ویژه داشتیم.
مدیرعامل "بله" ادامه داد: از روز اول، بله، اولین اپلیکیشنی بود که امکان انتقال وجه داشت. در "بله" بدون اینکه حتی شماره کارت طرف مقابل را داشته باشید میتوانیم پول انتقال دهید.
کیال درخصوص پاکت هدیه "بله" گفت: یکی دیگر از این ایدهها پاکت هدیه است که در مناسبتها و اعیاد استفاده خوبی از این خدمت میشود و مورد استقبال مردم نیز قرار گرفت.
وی با اشاره به سامانه سفیر بیان کرد: سامانه سفیر، سامانه اطلاع رسانی است که به سازمانها ارائه میشود و متناسب با خلق ارزش سازمان و مشتریان آن سازمان درآمد کسب میکنیم. این سامانه سرویس تجاری ماست. از این سرویس برای سازمانهای بزرگ نیز استفاده میشود.
مدیرعامل "بله" در این باره خاطرنشان کرد: بانک ملی سالانه ۵ میلیارد پیام را در بستر بله میفرستد. این بستر محدودیت کاراکتر ندارد. غیر از متن میتوانید تصویر یا فایل نیز ارسال کنید و از سرعت بالایی برخوردار است.
وی درخصوص سامانه "تگ" نیز عنوان کرد: کاربر میتواند در سامانه "تگ" مدیریت مالی شخصی داشته باشد. مدیریت مالی شخصی "بله" بزرگترین مدیریت مالی شخصی است که وجود دارد. مخاطبین این تجارت اجتماعی آن فروشگاهها و کانالهای کسب و کارها هستند.
کیال درخصوص اپلیکیشن "بله" در بستر صنعت مالی گفت: قبلا افراد وقتی میخواستند ارز مسافرتی بگیرند، به بانکها مراجعه میکردند، مدارک را ارائه میکردند و ارز دریافت میکردند. اما اکنون بدون نیاز به مراجعه حضوری به بانک در اپلیکیشن بله پرداخت ریالی را انجام میدهد. در فرودگاه در دستگاه ATM ارز را میگیرد و کار را انجام میدهد.
وی توضیح داد: با این اقدام، به میزان زیادی در وقت مشتریان صرفه جویی میشود و حدود ۲ میلیون نفر از زمان راه اندازی این سرویس از خدمات آن استفاده کردند. در بانک ملی و در سامانه بام نیز این سرویس ارائه میشود که به دلیل راحتی این خدمت در "بله" از سوی کاربران مورد استقبال خوبی قرار گرفت.
مدیرعامل اپلیکیشن "بله" با اشاره به سامانه سفیر گفت: سامانه سفیر به بانک ملی کمک میکند که پیامکها بدون تاخیر و در سریعترین زمان به مشتری ارسال شود. استفاده از این سیستم صرفه جویی زیادی برای بانک ملی دارد. این سامانه را به سازمانهای دیگر از قبیل شرکت پست، صندوق امداد و ولایت نیز ارائه میدهیم.
پایان مطلب