بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۶ آذر ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۳
مدیرعامل اپلیکیشن "بله":

سفیر؛ سامانه تجاری "بله"/ تمرکز ویژه "بله" بر نوآوری و خدمات متمایز

سفیر؛ سامانه تجاری
مدیرعامل اپلیکیشن "بله" گفت: در "بله" از روز اول روی نوآوری و اینکه خدمات متمایز نسبت به رقبای داخلی و خارجی ارائه کنیم تمرکز ویژه داشتیم.
کد خبر : ۲۸۷۶۱۴
نویسنده :
مینا علیزاده

کاظم کیال مدیرعامل اپلیکیشن "بله" در گفتگو با بورس نیوز، در خصوص این اپلیکیشن اظهار کرد: اپلیکیشن "بله" در حال حاضر ۳۰ میلیون کاربر ثبت نامی، ۱۱ میلیون کاربر فعال ماهانه و ۴ میلیون کاربر فعال روزانه دارد.

وی افزود: ما در بله خدمات مختلفی ارائه می‌کنیم. مهمترین خدمات ما تماس صوتی و تصویری و خدمات پیام رسانی و ارتباطی است. در «بله» از روز اول بر نوآوری و ارائهٔ خدمات متمایز نسبت به رقبای داخلی و خارجی تمرکز ویژه داشتیم.

مدیرعامل بله ادامه داد: "بله"، اولین اپلیکیشنی بود که امکان انتقال وجه به شکل معمول امروزی را داشت. در بله بدون اینکه حتی شماره کارت طرف مقابل را داشته باشید به‌راحتی می‌توانید پول انتقال دهید.

کیال درخصوص امکانات دیگر مالی این اپلیکیشن گفت: یکی دیگر از این ایده‌ها پاکت هدیه است که در مناسبت‌ها و اعیاد استفاده خوبی از این خدمت می‌شود و مورد استقبال مردم نیز قرار می‌گیرد. 

وی با اشاره به خدمات سفیر اپلیکیشن بله برای سازمان‌های کوچک و بزرگ بیان کرد: سامانهٔ سفیر، سامانه اطلاع رسانی است که به سازمان‌ها ارائه می‌شود و متناسب با ارزش سازمان و مشتریان آن خدمات خود را ارائه می‌کند. این سامانه سرویس تجاری اپلیکیشن بله شناخته می‌شود. بانک ملی یکی از بزرگ‌ترین مشتریان این سامانه است که از خدمات آن استفاده می‌کنند. بانک ملی سالانه ۵ میلیارد پیام را در بستر بله برای مشتریان خود می‌فرستد که هزینهٔ زیادی برای بانک ملی صرفه‌جویی می‌کند. این بستر محدودیت کاراکتر ندارد و غیر از متن تصویر یا فایل نیز متناسب با درخواست سازمان ارسال می‌کند و از سرعت بالایی برخوردار است. 

مدیرعامل اپلیکیشن "بله" با اشاره به سامانه سفیر گفت: سامانه سفیر به بانک ملی کمک می‌کند که پیامک‌ها بدون تاخیر و در سریع‌ترین زمان به مشتری ارسال شود. استفاده از این سیستم صرفه جویی زیادی برای بانک ملی دارد. این سامانه را به سازمان‌های دیگر از قبیل شرکت پست، صندوق امداد و ولایت نیز ارائه می‌دهیم.

کیال درخصوص "اپلیکیشن بله" در بستر صنعت مالی گفت: برای خرید ارز مسافرتی در سال‌های قبل نیاز بود که زمان زیادی در صف‌های طولانی صرف شود و با مراجعه به بانک تنها این امکان را داشتند. اما اکنون بدون نیاز به مراجعه حضوری به بانک در اپلیکیشن بله پرداخت ریالی را انجام می‌دهد. در فرودگاه در دستگاه BTM ارز را می‌گیرد که این اقدام هم به‌آسانی در بله قابل انجام است و از اتلاف وقت افراد جلوگیری می‌کند.

او درباره خرید ارز مسافرتی در بله اضافه کرد: حدود ۲ میلیون نفر از زمان راه اندازی این سرویس از خدمات آن استفاده کردند. در بانک ملی و در سامانه بام نیز این سرویس ارائه می‌شود که به دلیل راحتی این خدمت در "بله" از سوی کاربران مورد استقبال خوبی قرار گرفت.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر