بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۶
با حضور نمایندگی‌های منتخب ارایه خدمات به خودروی ری‌را و خودرو‌های برقی؛

همایش «معرفی خودروی ری‌را از طراحی تا خدمات» برگزار شد

همایش «معرفی خودروی ری‌را از طراحی تا خدمات» برگزار شد
همایش «معرفی خودروی ری‌را از طراحی تا خدمات و خودرو‌های برقی»، با حضور معاون و مدیران کیفیت و مدیران فروش شرکت ایران‌خودرو، معاونان و مدیران شرکت ایساکو و بیش از ۱۰۰ نمایندگی منتخب، با محوریت معرفی خودروی ری‌را و بررسی خودرو‌های برقی گروه صنعتی ایران‌خودرو برگزار شد.
کد خبر : ۲۹۰۷۰۹
نویسنده :
مینا علیزاده

به گزارش بورس نیوز، این همایش که به منظور آشنایی دقیق‌تر نمایندگی‌ها با فرآیند طراحی تا تولید و خدمات پس از فروش خودرو ری‌را و خودرو‌های برقی ایران‌خودرو و ایجاد هماهنگی بیشتر در با شبکه خدمات پس از فروش برگزار شد و با استقبال گسترده مدعوین نمایندگی‌ها شامل صاحبان امتیاز، مدیران خدمات، کارشناسان فنی و کارشناسان پذیرش همراه بود؛ بنابراین گزارش، در بخش نخست این رویداد، حوزه معاونت کیفیت ایران‌خودرو به تشریح مراحل طراحی و تولید خودرو ری‌را پرداختند. توضیحات ارائه‌شده شامل فناوری‌های نوین به‌کاررفته در این خودرو، فرآیند‌های مهندسی و تولید، و جزئیات مربوط به استاندارد‌های جدید کیفی بود.

در ادامه، حوزه معاونت خدمات پس از فروش شرکت ایساکو، از مقدمات، برنامه‌ریزی‌ها و نحوه آمادگی برای ورود خودروی ری‌را به بازار سخن گفتند و تشریح کردند که شبکه نمایندگی‌های منتخب در سراسر کشور به‌طور کامل تجهیز شده‌اند و نیرو‌های متخصص از طریق آموزش‌های گسترده و دقیق برای ارائه خدمات پس از فروش به این خودرو آماده هستند. در این خصوص، به برگزاری بیش از ۷۲۰۰ نفر/ساعت آموزش تخصصی برای نمایندگان خدمات، از جمله مکانیک‌ها، برق‌کار‌ها و کارشناسان فنی اشاره شد و نمایندگی‌های منتخب در جریان اقدامات صورت گرفته در این خصوص قرار گرفتند.

این نشست همچنین فرصتی بود تا به چالش‌های موجود در زمینه خدمات پس از فروش اشاره شود و راهکار‌هایی برای بهبود خدمات و افزایش رضایت مشتریان ارائه شود. ارتباط موثر میان نمایندگی‌ها و مشتریان، دیجیتالی‌سازی خدمات، تسریع در تامین قطعات و توسعه خدمات برای خودرو‌های برقی از جمله موضوعات مطرح‌شده در این همایش بودند.

در بخش دوم این رویداد، ارائه اطلاعات تکمیلی درباره نحوه خدمت‌رسانی نمایندگی‌های منتخب به خودرو‌های برقی گروه صنعتی ایران‌خودرو مورد تاکید قرار گرفت و حوزه معاونت مهندسی و کیفیت شرکت ایساکو در این بخش یادآوری‌های مهمی در خصوص پشتیبانی خودرو‌های برقی ارائه کردند. همچنین مواردی همچون نحوه تعمیر باتری خودرو‌های برقی، انواع گیربکس‌های اتوماتیک و مختصری از نحوه تعمیر آنها، اقدامات در خصوص سازماندهی و ارتقاء انواع دستگاه‌های عیب‌یاب پرتابل و بلوتوثی، مقایسه خودرو‌های برقی و هیبریدی و ... برای حاضرین تشریح شد.

حوزه معاونت مهندسی سازمان و سیستم‌های ایساکو نیز در ادامه، در خصوص بهره‌برداری از پلتفرم جدید جامع کارشناسی توضیحاتی ارایه کردند. این پلتفرم به منظور تسهیل در فرآیند‌های مرتبط با کارشناسان فنی و کارشناسان پذیرش شبکه نمایندگی‌ها در اپلیکیشن کسب و کار پیاده سازی شده تا بتوانند تمامی فرآیند‌های خود را به صورت یکجا و در یک فرم انجام دهند. گفتنی است این امکان نوین، انجام امور مربوط به پذیرش تا ترخیص مشتریان را به شکل چشم‌گیری تسریع کرده است.

این همایش، که با هدف بهبود فرآیند‌های خدمات پس از فروش، ایجاد هماهنگی بیشتر میان نمایندگی‌ها و جلب رضایت مشتریان برگزار شد، نشان‌دهنده تعهد شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو به نوآوری و ارائه خدماتی با استاندارد‌های نوین در صنعت خودروسازی کشور است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
برتری ایساکو در شاخص رضایت مشتریان خدمات پس از فروش کشور
طبق آخرین ارزیابی ISQI به نمایندگی از وزارت صمت اعلام شد؛
برتری ایساکو در شاخص رضایت مشتریان خدمات پس از فروش کشور
شانزدهمین آزمون سراسری حوزه خدمات پس از فروش برگزار شد
با رویکرد بررسی و ارتقای توانمندی کارکنان نمایندگی‌های مجاز ایران‌خودرو؛
شانزدهمین آزمون سراسری حوزه خدمات پس از فروش برگزار شد
ارسال نظر