بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۸
در این سمینار ضمن معرفی بازارهای اوراق بهادار ، مراحل اصلی چرخه معاملات در این بازارها به همراه آموزش معاملات برخط در بازار سرمایه کشور ارایه می شود . در پایان ضمن بررسی پیشرفت های فناوری جدید مالی ، شرکت کنندگان انجام معاملات بر خط را به صورت عینی فراخواهند گرفت .
کد خبر : ۴۸۳۲۰

موسسه توسعه و تحقیقات اقتصادی دانشگاه تهران به منظور توسعه فناوری های نوین مالی در بازار سرمایه و ترویج بهره گیری از این روش نوین در جهت گسترش و افزایش کارایی بازار بورس اوراق بهادار کشور قصد دارد در روز یکشنبه مورخ 8 خرداد ماه 1390 اقدام به برگزاری اولین سمینار تخصصی سراسری بازارهای اوراق بهادار و فناوری های نوین مالی در محل دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران نماید .

به گزارش بورس نیوز در این سمینار ضمن معرفی بازارهای اوراق بهادار ، مراحل اصلی چرخه معاملات در این بازارها به همراه آموزش معاملات برخط در بازار سرمایه کشور ارایه می شود . در پایان ضمن بررسی پیشرفت های فناوری جدید مالی ، شرکت کنندگان انجام معاملات بر خط را به صورت عینی فراخواهند گرفت .

شایان ذکر است سمینار مذکور از ساعت 10:30 الی 13:00 روز یکشنبه مورخ 8 خرداد ماه 1390 برگزار شده و حضور برای عموم فعالان بازار سرمایه ، دانشجویان و علاقه مندان به مباحث بازارهای مالی سرمایه ای آزاد می باشد علاقه مندان به حضور در سمینار می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 88634005 و 88334955 دبیرخانه سمینار تماس حاصل نمایند .

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.