بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۶
کد خبر : ۱۳۲۳۷۰
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: آمریکا در روابط سیاسی از یک سو مایل است عنوان پرونده هسته ای ایران را از برنامه سیاسی خود حذف کند و دموکراتها مایلند بگویند که مساله ایران را حل کردند امادر عمل اتفاقی نمی افتد.

ابوذرندیمی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت،‌ به تحلیل اقتصاد ایران از منظر سیاسی پرداخت و گفت: با توجه به تطبیق تاریخی، روش امریکا به نوعی علامت می دهد که ممکن است تحریم را به صورت اسمی بردارد اما درعمل آن را حفظ کند.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس افزود: آمریکا در روابط سیاسی از یک سو مایل است عنوان پرونده هسته ای ایران را از برنامه سیاسی خود حذف کند و دموکراتها مایلند بگویند که مساله ایران را حل کردند اما در عمل اتفاقی نمی افتد.

وی با تاکید براینکه آمریکا می خواهد اسم تحریم را حذف کند اما خود تحریم را حفظ کند، گفت: افراد صاحب نظر داخلی و خارجی یقین دارند که آمریکا به لحاظ شکلی و ظاهری موافق حذف هستند اما به لحاظ عملی موافق نیستند.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: آمریکایی ها مایل نیستند ایران به لحاظ اجرایی بتواند نفت خود را بفروشد چرا که اسراییل هم مایل نیست که مساله ایران به لحاظ محتوایی حل شود.

این نماینده مردم در مجلس گفت: قدردان تلاشهای تیم مذاکره کننده هسته ای هستیم اما اینکه درمحتوا اتفاقی نخواهد افتاد راهبردی است که در مذاکرات هسته ای باید مدنظر قرار بگیرد./

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.