بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۰
این‌روزها تحریف سخنان مقامات دولت در دستور کار تندروها قرار گرفته و سپس با استناد به خبرهای تحریف شده اتهامات زشت و زننده ای را به آنان وارد می کنند.
کد خبر : ۱۳۵۱۸۵
به گزارش پارسینه، روزنامه «وطن امروز» متعلق به مهرداد بذرپاش، از نمایندگان نزدیک به جبهه پایداری، با انتشار سرمقاله‌ای در شماره اخیر خود، اتهام‌های بی‌سابقه‌ای متوجه محمد جواد ظریف، وزیر خارجه کرده است. 

 این روزنامه در سرمقاله‌ای تحت عنوان «استقراض لیبرالیستی/ توکل انتخاباتی بر کدخدا!» خبر تحریف شده از سخنان ظریف درباره ارتباط نتیجه مذاکرات و انتخابات مجلس را -که تکذیب هم شده -ملاک قرار داد و نوشت: «ظریف از سر تا پا بوی غربزدگی می‌دهد.ظریف از استیضاح مجلس نمی‌هراسد چون «نخبه‌ای غیرملی» است هر چند براساس آنچه خود به هاله اسفندیاری گفته به دوامش در وزارت امور خارجه و بازنشسته نشدن از این «جایگاه» اهمیت می‌دهد اما همین «کرسی خدمت» را هم به عنوان ابزاری برای تأمین منافع حامیان غرب در ایران تعریف می‌کند.»
 روزنامه ایران

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۴
هرکس به سود مردم کار کند به غربزدگی و غربگرایی متهم میشود.اقای بذرپاش شما همون بذرتو بپاش و تو مسایلی که سوادشو نداری اظهار نظر نکن لطفا.
2014
دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۲
واقعا کیا به بذرپاش رای دادن؟ برام جالبه بدونم این نماینده های نخبه رو چه کسانی انتخاب کردن.
سعید
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۷
این آقا متولد 1359 می باشد.زمانی که ظریف کار دیپلماتیک میکرد ایشان به نمیتونست بگه سیب زمینی.چون از خانواده معظم شهید می باشد با رانت مدیر عامل سایپا شد.با رابطه وارد مجلس شد.با حزب و حزبگری عضو هیئت رئیسه شد.با کانال زدن به همه جا روزنامه باز کرد.حالا به راحتی هر کس رو که دلش بخواد تخریب میکنه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۹
این آقا خودش معلوم نیست ازچه رانتهایی استفاده کرده و به محض فارغ التحصیلی وبعد یه مدت کمی شد مدیرعامل سایپا و اونجارو....و شد مثلا نماینده مجلس و حالا داره کرکری میخونه . بیچاره ملت .
مهدي
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۴
خدا پدر احمدي نژاد را بيامرزه كه اين بنده خدا را گنده اش كرد تا حالا بتونه به جناب آقاي ظريف مردي كه رهبر انقلاب و ملت ايران تاييدش كردند اينطوري بگه برو بابا كشكت را بساو آقاي بذر پاش تموم شد
علی
United States of America
دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۹
از سازمان ملی جوانان تا سایپا تا مشاور احمدی نژاد و نمایندگی مجلس و الان نیز اظهار نظر دیپلماتیکی چه تخصص هایی دارن اقای بذر پاش. ولی نمیدونم هر وقت منافع روسیه تو ایران خطر می افته این افراد حزب پایداری تا این حد عصبانی میشن؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۵
آقای بذرپاش از برملا شدن که در دولت گذشته انجام شده، ناراحتند. سخت نگیرید ... خدا شفاشون بده....
کامران
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۸
نظرات کیهان و وطن امروز ناظر به منافع روسیه است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۵
دیگه از بذرپاش توقع بیشتر از این نداریم که داریم؟مثل اینکه از بچه 1 ساله توقع درک قوانین ارشمیدس را داشته باشیم
hamid rezaee
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۸ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۸
ای خدا پشت این افراد مثل بذر پاش کیا هستن ؟ اینا چی میخوان از جان این ملت ؟؟؟
امید
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۶
مهرداد بذرپاش (زاده ۱۳۵۹) سیاستمدار اصولگرای ایرانی و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از حوزهٔ انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر است. او فارغ التحصیل مقطع کارشناسی در رشته مهندسی صنایع از دانشگاه شریف، هم اکنون دانشجوی دکترای مدیریت صنعتی در دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبایی و سرپرست سابق بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف است که با انتصاب محمود احمدی‌نژاد بعنوان شهردار تهران به عنوان رئیس گروه مشاوران جوان انتخاب شد و این سمت را پس از انتخابات احمدی نژاد به ریاست جمهوری نیز در کنار وی حفظ کرد.[۱]

او رئیس ستاد ائتلاف رایحه خوش خدمت در سومین دورهٔ انتخابات شوراهای شهر تهران و نامزد راهیابی به شورا بود.[۱] ائتلاف رایحه خوش خدمت شکست سنگینی در انتخابات متحمل شد و خود او نیز نتوانست به شورا راه یابد.[۱] وی هنوز هم عنوان رییس رایحه خوش خدمت فعالیت می‌کند.[۲] وی داماد علیرضا علی احمدی است که بعنوان دومین وزیر آموزش و پرورش وارد کابینه احمدی نژاد شد. (علیرضا علی احمدی نیز باجناغ محمود احمدی نژاد است)[۳]
ناشناس
يکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۸
بببببله دیگه
سامان
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۹
کاسبان تحریم و حافظان منافع شوروی در ایران
ناشناس
United States of America
شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۳
بگو مرگ بر شاه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۲
بذرپاش تو همونی نیستی که با رابطه به اینجا ها رسیدی؟ اصلا تخصص تو چیه یه روز رئیس جوانان روز مدیر یه شرکت صنعتی یه روز نماینده مجلس شایدم یه روز...
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۵
آقای ظریف اگر با آمریکایی های مسیحی نشست و برخاست دارد میدانیم که آن ها به خدا معتقدند شما چی!! با روس ها و چینی های کمونیست نشست و برخاست دارید آنوقت لقب شما باید چی باشد!!
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.