بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۵
نکته مهم اینجاست که معروف به این درجه از ستارگی رسیده که در فهرست بازیکنان برتر قرارمی گیرد جایی کنار مسی و نادال.
کد خبر : ۱۳۵۸۸۱
سعید معروف در نظرسنجی سایت World Wide Jobs در صدر قرارداد و بهترین والیبالیست سال معرفی شده. این سایت بهترین ها را در ورزش های مختلف ، با رای مردم انتخاب می کند. انتخاب هایی که به صورت نظرسنجی اینترنتی انجام می شود. فوتبال ، تنیس و والیبال ورزش هایی هستند که درحال حاضر برایشان رای گیری می شوند. البته نظرسنجی این سایت در بخش بسکتبال و بیس بال به پایان رسیده . این نظرسنجی شاید اهمیت زیادی نداشته باشد مخصوصا به دلیل اینکه شرکت کنندگان کمی دارد اما نکته مهم اینجاست که معروف به این درجه از ستارگی رسیده که در فهرست بازیکنان برتر قرارمی گیرد جایی کنار مسی و نادال.

معروف بهترین والیبالی 
از میان 10 والیبالیستی که برای بهترین بازیکن والیبال در لیگ جهانی 2014 نامزد شده اند سعید معروف با 20 درصد آرا نفر اول است . در نظرسنجی والیبال نزدیک به 700هزار نفر شرکت کرده اند. که انتخاب 20 درصدشان معروف بوده و تایلور ساندرآمریکایی با 17 درصد دوم است و ولازلی لهستانی با14درصد سوم.

سعید معروف درکنار مسی و نادال (+جدول)

مسی بالاتر از رونالدو
در فوتبال بهترین بازیکن سال انتخاب می شود.لیونل مسی در این نظرسنجی با یک درصد آرا بیشتر بالاتر از رونالدو ایستاده . او 15درصد کل آرا را به خودش اختصاص داده و رونالدو 14 درصد. البته که مدت زمان زیادی از شروع رای گیری بخش فوتبال نمی گذرد و به همین دلیل تعداد شرکت کنندگان در نظرسنجی بسیار کم است. 

سعید معروف درکنار مسی و نادال (+جدول)

نادال انتخاب عجیب تنیسی ها
برای تنیس بهترین تنیسور تاریخ انتخاب می شود در این فهرست رافائل نادال  اسپانیایی هم در بخش تنیس نفر اول است. راجر فدرر در این فهرست نفردوم است. البته قسمت عجیب در نظرسنجی رای پایین دوتنیسور قهار آمریکایی است. رای دهندگان آندره آغاسی و پیت سمپراس را به عنوان نفرات بعدی انتخاب کرده اند. 

سعید معروف درکنار مسی و نادال (+جدول)

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.