بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۳
فدراسیون جهانی بورس‌ها (WFE) اولویت‌های کاری خود را برای سال ۲۰۱۹ اعلام کرد.
کد خبر : ۱۸۸۵۹۳
به گزارش بورس نیوز، دبیرخانه فدراسیون جهانی بورس‌ ها از انسجام مقرراتی و طبقه‌بندی بازارها، سیاست های مرتبط با فناوری در حوزه هایی مانند عرضه اولیه سکه های رمزارز، دارایی های رمزنگاری شده و حفاظت سایبری، مباحث زیست محیطی، اجتماعی و راهبری در ساختارهای بازار، روشن شدن ماهیت داده های بازار و مسائل مرتبط با طرف مرکزی تسویه معاملات به عنوان اولویت‌های کاری این فدراسیون در سال ۲۰۱۹ یاد کرد.

همچنین فدراسیون جهانی بورس‌ها در سال جدید به تنظیم قوانین بازار و فعالیت های تحقیقاتی ادامه خواهد داد و چهار رکن راهبردی خود شامل مشاوره، آموزش، بازارهای نوظهور و خدمات پس از معامله را اساس اجرای برنامه هایش قرار خواهد داد.

این گزارش می‌افزاید: اولین نشست سال جاری فدراسیون جهانی بورس­ ها در ژانویه ۲۰۱۹ به میزبانی بورس نزدک و در لندن برگزار شد و طی آن بورس دارالسلام (از کشور تانزانیا) به عنوان عضو کامل این فدراسیون تایید و پذیرفته شد.

به گفته رئیس هیات مدیره فدراسیون جهانی بورس‌ها، دو سال آینده دوره تغییر و جا به جایی در بازارهای سرمایه در سراسر جهان خواهد بود. این فدراسیون برای تقویت ساختار بازار می کوشد تا با تکیه بیشتر بر چهار اصل انصاف، شفافیت، نظم و سلامت، اعتماد مشتریان و ذینفعان را همچنان حفظ کند.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مدیرعامل تامین سرمایه تمدن بیان کرد:

اوراق منفعت یکی از مهمترین ابزارهای تامین مالی

با خوش‌بینی به مذاکرات تجاری؛

وال‌استریت رشد کرد

با امیدهای تجاری؛

بورس وال استریت رشد کرد

ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.