مدیر منطقهای بانک ایران زمین عنوان کرد:
مهمترین عامل کسب برتری بانک ایران زمین نسبت به رقبا
جلسه هم اندیشی مدیران و کارکنان استانهای البرز، قزوین و زنجان بانک ایران زمین با حضور مدیر منطقه، کارکنان و متصدیان شعب استانهای یاد شده با هدف بررسی عملکرد شش ماهه برگزار شد.
به گزارش بورس نیوز، ایرج رئیسی مدیر منطقهای این بانک با اشاره به اهمیت منابع انسانی اظهار داشت: مهمترین عامل کسب برتری نسبت به رقبا برای هر سازمانی منابع انسانی است.
داشتن فرهنگ سازمانی و تعهد کامل به مشتری یکی از اساسی ترین مسائلی است که باید در شعب سرلوحه کار همکاران قرار گیرد.
وی افزود: شغل بانکداری یکی از مهم ترین و حساس ترین مشاغل است و کارکنان سازمان باید فلسفه خدمت به مشتری را دائماً در خود تقویت و برای بهبود مستمر آن کوشش کنند.
رئیسی در ادامه در خصوص عوامل موثر بر رضایت مشتری و نحوه عملکرد متصدیان امور بانکی در جذب مشتری و ایجاد حس وفاداری سخنانی را ایراد کرد.
مدیر منطقه ای بانک ایران زمین یکی از شروط لازم برای حفظ مشتری و به تعبیری اولین و آخرین معیار رضایت مشتری را برآورده ساختن انتظارات او دانست و گفت: ابتدا باید انتظارات مشتریان شناسایی شوند، سپس در کوتاه ترین زمان آنها را برآورده ساخت.
اخبار مرتبط
معاون عملیات بانکی بانک ایران زمین:
استفاده از تجربه بازنشستگان بهترین فرصت برای توسعه بانک بود
مدیرعامل بانک ایرانزمین در گفتوگو با بورسنیوز خبر داد:
شناسایی راهکارهای مقابله با مشکل قطع سوییفت
معاون عملیات بانکی بانک ایران زمین:
استفاده از تجربه بازنشستگان بهترین فرصت برای توسعه بانک بود
مدیرعامل بانک ایرانزمین در گفتوگو با بورسنیوز خبر داد:
شناسایی راهکارهای مقابله با مشکل قطع سوییفت
ارسال نظر
اخبار روز
خبرنامه