بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۱
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: ایران مشکلی در تامین فرآورده‌های نفتی مورد نیاز داخل ندارد. آمریکایی‌ها معتقد بودند که ما نمی‌توانیم بنزین مورد نیاز کشور را تامین کنیم و مردم در این زمینه با مشکل مواجه خواهند شد.
کد خبر : ۱۹۴۵۷۶
به گزارش بورس نیوز، عبدالله حاتمیان اظهار کرد: با بهره‌برداری و تکمیل ظرفیت تولید یکی از پالایشگاه‌های جدید کشور موفق به خودکفایی در تامین تولید بنزین مورد نیاز کشور با کیفیت یورو ۵ شدیم. بهبود کیفیت هوا به‌طور مستقیم متاثر از تولید بنزین یورو ۵ این پالایشگاه و تولید بنزین یورو در دیگر مجتمع‌های پالایشی کشور است.

این نماینده مجلس دهم ادامه داد: ایران مشکلی در تامین فرآورده‌های نفتی مورد نیاز داخل ندارد. آمریکایی‌ها معتقد بودند که ما نمی‌توانیم بنزین مورد نیاز کشور را تامین کنیم و مردم در این زمینه با مشکل مواجه خواهند شد.

وی افزود: صادرات نفت ایران هیچگاه متوقف نخواهد شد. امروز با تلاش‌های وزارت نفت، صادرات انجام می‌شود و البته راه نیز برای فعالیت بابک زنجانی‌ها بسته شده است.

حاتمیان گفت: تبلیغات غرض‌ورزانه درباره پایان ذخایر انرژی ایران و فروش نرفتن نفت را کذب محض است. پروژه‌های توسعه‌ای مربوط به بهبود کمیت و کیفیت فرآورده‌های نفتی در حال انجام بوده و ۹۵ درصد آن با استفاده از توان داخلی انجام می‌شود.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب گفت:

صرفه‌جویی ارزی با ساخت دستگاه آزمون شیر‌های ایمنی اتوماتیک

امروز در بورس انرژی رقم خورد؛

بنزین سوپر، بورسی شد

ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.