"سوژه از شما؛ پیگیری از ما"؛
اختلالات "مفید" به زودی رفع خواهد شد
بخش "سوژه از شما، پیگیری از ما" این بار به پیگیری" اعتراضات سهامداران نسبت به اختلالات سیستم معاملاتی کارگزاری مفید " پرداخته است.
به گزارش بورس نیوز، یکی از کارشناسان کارگزاری مفید در پاسخ به زمان رفع این مشکل به بورس نیوز گفت: هر کارگزاری همواره در تلاش بوده که تمامی سیستمهای خود اعم از خرید و معامله فعال باشند چرا که به واسطه خرید و فروش صورت گرفته توسط اشخاص به سوددهی میرسد.
وی ادامه داد: اختلالات به وجود آمده در حال پیگیری بوده و این کارگزاری در تلاش برای رفع مشکلات جاری است، اما به دلیل پیچیدگی مشکل زمانبر شده و به زودی اختلالات برطرف خواهد شد.
این کارشناس به سهامداران توصیه کرد از طریق" پلتفرم آنلاین پلاس " فعالیت خود را انجام دهند.
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
ارسال نظر
نظرات بینندگان
اخبار روز
خبرنامه
امیدوارم مفید خیلی زود مشکلش برطرف شه و برگردم بهش.
امروز ۲۸ خرداد ماه ۱۳۹۹ است. نرم افزار متاتریدر بومی شده #مفیدتریدر_موبایل از ابتدای سال ۹۹ یعنی یک فصل کامل برای نمادهای بورس ایران کار نمیکند و نه تنها امکان معاملات برای دارندگان حساب واقعی در #مفیدتریدر وجود ندارد که حتی امکان تحلیل و دیدن هم برای دارندگان نسخه اندروید از دسترس خارج شده است.
در #مفیدتریدر_ویندوز هم امکان معاملات برای دارندگان حساب واقعی از دسترس خارج شدهاست و تنها نرم افزاری که امکان قراردادن حدسود و حدزیان و معاملات شرطی را در اختیار معامله گران ایرانی قرار میداد این امکان را مسدود کردهاست.
#کارگزاری_مفید سه ماه است که به صورت غیر واقعی! امکانی را که ماه هاست وجود ندارد را در سایت #کارگزاری_مفید تبلیغ میکند و نه این مشکل را حل میکند و نه _مفیدتریدر را از سایتش حذف میکند.
در طول این ماهها هر زمان که با کارگزاری مفید تماس گرفتم وعده اصلاح به زودی را دادهاند که تا اینجا خلف وعده کردهاند!!
باید قانون جبران خسارت برای این کارگزاری و هر کارگزاری دیگه تصویب بشه. بیش از ظرفیت و کشش اگه کاربر جذب کردند باید جریمه بشن و ملزم به پرداخت خسارت.
باید قانون جبران خسارت برای این کارگزاری و هر کارگزاری دیگه تصویب بشه. بیش از ظرفیت و کشش اگه کاربر جذب کردند باید جریمه بشن و ملزم به پرداخت خسارت.
پدر منو درآوردین با این کارگزاریتون کلی ضرر کردم فقط بخاطر بی تجربگی شما ۳۰ سال دیگه هم یاد نمیگیرین چطور کار درست انجام بدین
امروز ۷ تیرماه ۱۳۹۹ حوالی ساعت ۲۳ شب #مفیدتریدر_موبایل بعد از ۴ماه دوباره فعال شد. ظاهراً برای صاحبان حساب واقعی #مفیدتریدر حتی امکان معاملات هم مجدداً برقرار شده است که امیدوارم در ساعات معاملاتی هم این فعالیت تداوم داشته باشد.
از کارگزاری مفید به دلیل پیگیری و بهبود پایگاه معاملاتی #مفیدتریدر۵ متشکرم.
با احترام
مشکل چیه؟ برای بقیه هم اینجوریه؟
چیکار کنم؟!
ساعات کاری: شنبه الی چهارشنبه، از ۸ الی ۱۶:۳۰
برای منم اینجوری شد.پشتیبانی تماس گرفتم همون لحظه برام کاربری و پسورد رو پیامک کرد.
یکی بگه من چه طوری تغییر کار گذاری بدم
اطلاعاتم در سامانه سهام عدالت هم درسته هم بروزرسانی کردم الان حدود چهار ماه نمیتونم وارد مفید عدالت بشم که برای فروش درخواست بدم یا خطای نام کاربری میزنه یا خطای رمز . مجددا درخواست دادم برای رمز اما خطای eror میزنه چندین بار تماس گرفتمذبهانه های الکی میارند اخه مگه میخواند کره زمین بروزرسانی کنند که اینقدر باید طول بکشه.
layla38@gmail.com
بیا اینم ادرسش با اینکه حدودا مدت زیادیه که مفید تریدر برا یحسابهای واقعی فعال نیست و نمیشه سفارش شرطی گذاشت تو تبلیغات خود سایت گفته میشه که مشتری میتونه با استفاده از این نرم افزار سفارش شرطی و حد ضرر قرار بده.
اینم لینکش:
https://emofid.com/trades/platforms/mofidtrader/
حتی تو اموزشهای خود سایت در مورد مفید تریدر گفته میشه که خارج از ساعات معاملات بازار میشه سفارش شرطی و حدضرر گذاشت.و اصلا به این موضوع تو این تبلیغات پرداخته نمیشه که مدت زیادیه این مفید تریدر برای حسابهای واقعی عمل نمیکنه.خب ایجوری اعتبار یه کارگزاری برای مشتریهای قدیمی میره زیر سوال و بعدا برا مشتریهای جدید چون خود مفید با زبون خودش به مشتریها نمیگه که مفید تریدر از دسترس حسابهای واقعی خارجه و برای اونها که تو ساعات معاملات نمیتونن پشت سیستم باشن ضرر بوجود میاره(بخاطر عمل نکردن حد ضرر و سفارش شرطی برای حسابهای واقعی).
تو این لینک نوشته ارسال سفارش شرطی میتونه انجام بشه حتی تو خود اموزشهای مفید تریدر تو همین لینک خود کارگزاری مفید هم گفته شده خارج از زمان معاملات بازار میشه تو مفید تریدر سفارش شرطی و حد ضرر مشخص نمود ولی الان مدت زیاده که برای حسابهای واقعی نمیشه تو مفید تریدر حدضرر و سفارش شرطی وارد کرد و همین باعث ضرر بسیار زیاد مشتریهای مفید شده که خود منم یکیشونم و به هیچ وجه اعلام نمیکنن که نرم افزارشون مشکل داره.خب این ینی مشتریها هیچ ارزشی برامون ندارن و ما فقط به فکر جیب خودمونیم.
در سامانه ایزی تریدر پیام میاد لاگین همزمان به حساب شما
این یعنی چی؟