بومی سازی صدها قطعه پیشرفته در "کروز"
تحقیق و توسعه کروز در سال گذشته منجر به بومی سازی صدها قطعه پیشرفته شد
۱. واحد تحقیق و توسعه کروز از سال ۱۳۸۹ در دو بخش الکترونیک و مکانیک شروع به فعالیت کرد و تا امروز توانسته بسیاری از قطعات خودرو را بومی سازی کند.
۲. کروز برای ارتقاء دانش فنی، افزایش بهرهوری و... پروژههایی به صورت موازی با دانشگاههای امیرکبیر، تهران و شریف پیش برده است و حدود ۴۰ نفر از دانشجویان این دانشگاهها در واحد تحقیق و توسعه مستقر هستند که در آینده با گذراندن واحدهای آموزشی میتوانند جذب این واحد شوند.
۳. در سال گذشته کروز توانست به خودکفایی بسیاری از قطعات مانند کنترل بدنه نسل جدید تعدادی از خودروهای داخلی، مدلهای متفاوت سوئیچ، ECU نسل جدید، طراحی و ساخت اجزاء مکانیکی پلتفرمهای برقی کروز و ... دست یابد.
شرکت صنایع تولیدی کروز با سه دهه فعالیت در زمینه تولید قطعات خودرو، در واحد تحقیق و توسعه خود اقدام به طراحی و بومی سازی بسیاری از قطعات پیشرفته خودرو کرده است. تحقیق و توسعه در این شرکت از دو واحد الکترونیک و مکانیک تشکیل شده که بالغ بر ۲۵۰ نفر در زمینه پیشبرد داخلی سازی قطعات خودرو فعالیت دارند.
کروز به منظور در اختیار گرفتن بازارهای هدف که به دنبال کاهش قیمت تمام شده، کیفیت بالا و تنوع محصول است، از بدو تاسیس همواره توجه ویژهای به امر تحقیق و توسعه داشته است. این واحد در کروز از سال ۱۳۸۹ در دو بخش الکترونیک و مکانیک شروع به فعالیت کرد و تا امروز توانسته بسیاری از قطعات خودرو را بومی سازی کند.
کروز در سال گذشته برای ارتقاء دانش فنی، کاهش هزینههای تولید، افزایش بهرهوری، بهینهسازی مواد، طراحی محصول و تغییرات مهندسی خود پروژههایی به صورت موازی با دانشگاههای امیرکبیر، تهران و شریف پیش برده است و حدود ۴۰ نفر از دانشجویان این دانشگاهها در واحد تحقیق و توسعه مستقر هستند که در آینده با گذراندن واحدهای آموزشی میتوانند جذب این واحد شوند. البته همانند کلیه پروژههای تحقیقاتی، نتیجه تحقیق و توسعه در این صنعت نیز در کوتاه مدت مشخص نمیشود و ممکن است ماهها و یا بیش از یکسال زمان لازم باشد تا حاصل کار نمایان شود. کروز با درک این موضوع آینده نگری را اساس کار خود قرار داده که امروزه نتایج سالها تلاش و فعالیت در این زمینه دیده میشود.
در سال گذشته کروز توانست با همت مهندسان خود و ارتباط با دانشگاههای مذکور به خودکفایی بسیاری از قطعات مانند کنترل بدنه نسل جدید تعدادی از خودروهای داخلی، مدلهای متفاوت سوئیچ، ECU نسل جدید که دارای قابلیتهای منحصر به فرد است، طراحی و ساخت اجزاء مکانیکی پلتفرمهای برقی کروز و بهینه سازی آن شامل مجموعه جعبه الکترونیکی کنترل بدنه، متعلقات مکانیکی جعبه الکترونیک ECU، فیوزباکسها و ... دست یابد. همچنین در این بنگاه اقصادی جهت پیشبرد روند بومی سازی قطعات، کمیتهای تخصصی با هدف بررسی نیازمندیها و انتخاب پروژهها و قطعات با اولویت بالا تشکیل شد که عوامل متفاوتی مانند مقرون به صرفه بودن، مواد و تجهیزات مورد نیاز و ... را امکان سنجی و بر این اساس زمینه طراحی و تولید قطعات مورد نظر فراهم میشود.
۱. واحد تحقیق و توسعه کروز از سال ۱۳۸۹ در دو بخش الکترونیک و مکانیک شروع به فعالیت کرد و تا امروز توانسته بسیاری از قطعات خودرو را بومی سازی کند.
۲. کروز برای ارتقاء دانش فنی، افزایش بهرهوری و... پروژههایی به صورت موازی با دانشگاههای امیرکبیر، تهران و شریف پیش برده است و حدود ۴۰ نفر از دانشجویان این دانشگاهها در واحد تحقیق و توسعه مستقر هستند که در آینده با گذراندن واحدهای آموزشی میتوانند جذب این واحد شوند.
۳. در سال گذشته کروز توانست به خودکفایی بسیاری از قطعات مانند کنترل بدنه نسل جدید تعدادی از خودروهای داخلی، مدلهای متفاوت سوئیچ، ECU نسل جدید، طراحی و ساخت اجزاء مکانیکی پلتفرمهای برقی کروز و ... دست یابد.
شرکت صنایع تولیدی کروز با سه دهه فعالیت در زمینه تولید قطعات خودرو، در واحد تحقیق و توسعه خود اقدام به طراحی و بومی سازی بسیاری از قطعات پیشرفته خودرو کرده است. تحقیق و توسعه در این شرکت از دو واحد الکترونیک و مکانیک تشکیل شده که بالغ بر ۲۵۰ نفر در زمینه پیشبرد داخلی سازی قطعات خودرو فعالیت دارند.
کروز به منظور در اختیار گرفتن بازارهای هدف که به دنبال کاهش قیمت تمام شده، کیفیت بالا و تنوع محصول است، از بدو تاسیس همواره توجه ویژهای به امر تحقیق و توسعه داشته است. این واحد در کروز از سال ۱۳۸۹ در دو بخش الکترونیک و مکانیک شروع به فعالیت کرد و تا امروز توانسته بسیاری از قطعات خودرو را بومی سازی کند.
کروز در سال گذشته برای ارتقاء دانش فنی، کاهش هزینههای تولید، افزایش بهرهوری، بهینهسازی مواد، طراحی محصول و تغییرات مهندسی خود پروژههایی به صورت موازی با دانشگاههای امیرکبیر، تهران و شریف پیش برده است و حدود ۴۰ نفر از دانشجویان این دانشگاهها در واحد تحقیق و توسعه مستقر هستند که در آینده با گذراندن واحدهای آموزشی میتوانند جذب این واحد شوند. البته همانند کلیه پروژههای تحقیقاتی، نتیجه تحقیق و توسعه در این صنعت نیز در کوتاه مدت مشخص نمیشود و ممکن است ماهها و یا بیش از یکسال زمان لازم باشد تا حاصل کار نمایان شود. کروز با درک این موضوع آینده نگری را اساس کار خود قرار داده که امروزه نتایج سالها تلاش و فعالیت در این زمینه دیده میشود.
در سال گذشته کروز توانست با همت مهندسان خود و ارتباط با دانشگاههای مذکور به خودکفایی بسیاری از قطعات مانند کنترل بدنه نسل جدید تعدادی از خودروهای داخلی، مدلهای متفاوت سوئیچ، ECU نسل جدید که دارای قابلیتهای منحصر به فرد است، طراحی و ساخت اجزاء مکانیکی پلتفرمهای برقی کروز و بهینه سازی آن شامل مجموعه جعبه الکترونیکی کنترل بدنه، متعلقات مکانیکی جعبه الکترونیک ECU، فیوزباکسها و ... دست یابد. همچنین در این بنگاه اقصادی جهت پیشبرد روند بومی سازی قطعات، کمیتهای تخصصی با هدف بررسی نیازمندیها و انتخاب پروژهها و قطعات با اولویت بالا تشکیل شد که عوامل متفاوتی مانند مقرون به صرفه بودن، مواد و تجهیزات مورد نیاز و ... را امکان سنجی و بر این اساس زمینه طراحی و تولید قطعات مورد نظر فراهم میشود.
ارسال نظر
اخبار روز
خبرنامه