با آرای کاربران و در هفتمین جشنواره ملی؛
پگاه؛ برندمحبوب مردمی در سال ۱۳۹۹ شد
در هفتمین جشنواره برند محبوب صنایع لبنی و در رقابت شرکتهای مختلف لبنی، برند ملی پگاه با انتخاب مردم توانست جایگاه برند محبوب سال ۱۳۹ را کسب کند.
به گزارش بورس نیوز، این انتخاب درهفتمین نظر سنجی سالانه برند محبوب مصرف کنندگان که به همت شرکت «ایران تاپ برندز» که همه ساله این انتخاب را بر اساس آرای مردمی انجام میدهد رخ داده است.
بر این اساس و طبق آرا کسب شده در جشنواره امسال که به صورت آنلاین برگزار شد، برند ۶۶ سال پگاه توانست حائز رتبه برند محبوب صنایع لبنی در میان مخاطبان شود و به عنوان یکی از محبوبترین برندها انتخاب شود.
گفتنی است شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، به عنوان نخستین و بزرگترین شرکت تولید کننده محصولات لبنی همواره در راستای رشد و ارتقا سلامتی مردم گام بر داشته و توسعه محصولات خود را در مسیر «محصولات سلامت محور» قرار داده تا علاوه بر تامین نیاز بازار، به ارتقای بهداشت و سلامت جامعه اقدام کرده باشد.
اخبار مرتبط
حباب به عرضه اولیه نیز سرایت کرد؛
قیمت عجیب در عرضه اولیه پگاه گیلان
یک دیدار یک عرضه و عرضه اولیه ۲۰ درصد "غگیلا"؛
هشتمین "پگاه" وارد بازار سرمایه میشود
در بررسی گزارش های ۹ ماهه مشخص شد:
رشد فروش ۹ ماهه در صنایع شیر ایران
مدیرمالی «غشاذر» در گفتوگو با بورسنیوز تاکیدکرد:
پیشبینی رشد حداقل ۵۰ درصدی سود خالص در سال ۹۸
حباب به عرضه اولیه نیز سرایت کرد؛
قیمت عجیب در عرضه اولیه پگاه گیلان
یک دیدار یک عرضه و عرضه اولیه ۲۰ درصد "غگیلا"؛
هشتمین "پگاه" وارد بازار سرمایه میشود
در بررسی گزارش های ۹ ماهه مشخص شد:
رشد فروش ۹ ماهه در صنایع شیر ایران
مدیرمالی «غشاذر» در گفتوگو با بورسنیوز تاکیدکرد:
پیشبینی رشد حداقل ۵۰ درصدی سود خالص در سال ۹۸
ارسال نظر
اخبار روز
خبرنامه