بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۵
با شناسایی راهکارهای تامین مالی پروژه‌ها؛

همکاری مشترک صدرتامین و بانک تجارت کلید خورد

راهکارهای تامین مالی پروژه‌های جاری در حوزه صنعتی و معدنی شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ صدر تامین با حضور مدیرعامل و معاونان این شرکت سرمایه‌گذاری و مدیران بانک تجارت برگزار شد.
کد خبر : ۲۲۰۵۵۸

 

در این جلسه طرفین ضمن تشریح ظرفیت‌های موجود صدر تامین و بانک تجارت به بررسی روش‌های ممکن برای همکاری مشترک در مبادلات ارزی، ایجاد خطوط اعتباری ریالی و ارائه تسهیلات به شرکت‌ها و زنجیره تامین این مجموعه به رایزنی و گفت‌وگو پرداختند.

غلامرضا سلیمانی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صدرتامین نیز در دیدار خواستار همکاری بیشتر بین طرفین به خصوص در شرایط کنونی کشور شد و تاکید کرد مشارکت و همفکری بانک تجارت در تنظیم مکانیزم‌های مالی مشترک می‌تواند موجب کاهش هزینه‌های تامین مالی و افزایش سرعت پیشرفت پروژه‌های این مجموعه شود.

همچنین در این دیدار؛ شریفیان، معاون مدیرعامل در امور راهبردی بانک تجارت با اشاره به ظرفیت‌های بالقوه و عملیاتی مجموعه سرمایه‌گذاری صدر تامین، از آمادگی این بانک به عنوان یکی از فعال‌ترین مراکز بانکی کشور برای همکاری با صدرتامین و شرکت‌های تابعه آن در قالب‌های متنوع از جمله انتشار اوراق مشارکت و ایجاد خط اعتباری خبر داد.

در پایان این جلسه مقرر شد که اقدامات عملیاتی مشترک در حوزه‌ها مورد تفاهم در کمترین زمان ممکن آغاز شود.

 

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
رشد ۲۹درصدی جمع کل دارایی‌های این بانک؛

خروج "وتجارت" از زیان‌دهی

رشد ۲۹درصدی جمع کل دارایی‌های این بانک؛

خروج "وتجارت" از زیان‌دهی

ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.