جایزه مسئولیتهای اجتماعی به ذوب آهن اصفهان تعلق گرفت
به گزارش بورس نیوز،اعطای جایزه مذکور براساس بررسی دقیق اقدامات این شرکت در حوزه مسئولیتهای اجتماعی در طی یک سال گذشته و به پاس مقابله با بیماری همه گیر کرونا و ارزیابی هیات داوران "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالشهای روابط عمومی"صورت گرفت.
شایان ذکر است با شروع اولین مباحث در خصوص شیوع کرونا در کشور، ذوب آهن اصفهان با تشکیل ستادبحران با ریاست مدیر عامل شرکت، اقدامات موثر و گستردهای با برنامه ریزی مناسب و هماهنگ با سایر مراجع ذیربط از سوم اسفند ماه آغاز نمود. در این ستاد بحران، معاونین مدیرعامل شرکت، بیمارستان شهید مطهری، مدیریتهای HSE، خدمات و امور اجتماعی، روابط عمومی، بازرسی، حراست و امور شهری و پسماند عضویت دارند و کلیه فعالیتها بر اساس مصوبات آن انجام میشود. فعالیت مستمر بخشهای مذکور به همراه سایر مدیریتهای شرکت در خط تولید و پشتیبانی و همچنین حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان، موجب دست یابی ذوب آهن اصفهان به این جایزه شد.
در آیین برگزاری همایش اهدای جوایز که در مرکزهمایشهای سازمان مدیریت صنعتی ایران برگزار شد، دکتر سعید رضاعاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، کیانوش جهانپور مدیر کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و جمعی از اساتید و پیشکسوتان علوم ارتباطات حضور داشتند.
اهم اقدامات ذوب آهن اصفهان در مقابله با ویروس کرونا
-تشکیل ستاد ویژه مقابله با ویروس کرونا قبل از شیوع آن در کشور (اوایل بهمن ماه سال ۱۳۹۸ (-تجهیز بیمارستان درجه یک شهید مطهری ذوب آهن برای پذیرش و درمان بیماران کرونایی (خانواده ذوب آهن، مردم شهرستان لنجان و استان اصفهان) با صرف هزینهای بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال تا پایان سال ۹۸ و تداوم خدمات در سال ۱۳۹۹ تا اعلام وضعیت سفید.
-ضد عفونی نمودن سرویسهای ایاب و ذهاب به منظور جلوگیری از انتقال ویروس از کار خانه به خانوادهها و بالعکس
-پرداخت حقوق ۵ هزار نفر از کارکنان جنرال شیفت (روزکاردائم) بدون حضور در محل کار به منظور قطع زنجیره کرونا و جلوگیری از شیوع آن.
-مشارکت در ضد عفونی کردن معابر شهری در شهرستان لنجان
-انتشار و توزیع رایگان کتاب «جلوتر از ویروس کرونا حرکت کنید» به تعداد ۲ هزار جلد
-انتشار ۴۶ عنوان پوستر، موشن پوستر و اینفوگرافی با موضوع پیامهای بهداشتی و هشداری در خصوص کرونا
-ایجاد کانال اختصاصی در حوزه سلامت در پیام رسانهای تلگرام، واتساپ و ایتا
-انتشار ویژه نامه اختصاصی مقابله با کرونا به تعداد ۵ هزار جلد
-اختصاص دادن بخشهای مختلف هفته نامه آتشکار به مطالب آموزشی و خبری پیرامون کرونا
-طراحی، چاپ و توزیع پوستر مربوط به بیماری کرونا در شهرستانهای اطراف شرکت به تعداد ۱۰ هزار نسخه و بروشور ۷ هزار برگ
-طراحی، چاپ و نصب ۲۷۰ متر مربع بنر دراستند، لمپوست و بیلبوردهای محیطی سطح شرکت جهت فرهنگ سازی و اطلاع رسانی روشهای مقابله با ویروس کرونا
-حمایت از رسانههای استان و رسانههای سراسری به ویژه در شرایط اقتصادی نامساعد دوران کرونا
-تولید و انتشار ۲۷ کلیپ و فتوکلیپ از همت تلاشگران ذوب آهن اصفهان در خط تولید و مقابله با کرونا
-برگزاری مسابقه فرهنگی، هنری با موضوع مقابله با کرونا، نوروز در خانه بمانیم و پدر من قهرمان است و.
-پوشش خبری فعالیتهای ذوب آهن اصفهان در مقابله با کرونا و انتشار در رسانههای کشور، استان و شهرستان لنجان
جریان سازی همیاری مردمی با فعال نمودن گروه جهادی فولادمردان ذوب آهن در شهرستان لنجان
-تأمین اقلام بهداشتی شامل ۳۰ هزار عدد ژل ضدعفونی، ۳۵۰۰ لیتر محلول وایتکس، ۲۵۰ هزار عدد ماسک، ۱۵۰۰ لیتر الکل و ۱۰۰ هزار جفت دستکش برای کارکنان شرکت و خانوادههای ایشان
-تجهیز و راه اندازی کارگاه تولید ماسک بهداشتی با ظرفیت تولید روزانه ۱۰۰۰ عدد
-مشارکت در تامین اقلام بهداشتی شامل مواد ضدعفونی و ۳۵۰ هزار عدد ماسک برای مردم شهرستانهای اطراف کارخانه
-انجام نظرسنجی از کارکنان در مورد ارزیابی اثربخشی اقدامات صورت گرفته برای جلوگیری از شیوع کووید ۱۹ و پیگیری اجرای اقدامات اصلاحی مربوطه
-تدوین و ضبط گزارشهایی در مورد بیماری کرونا
-ساخت تیزر جهت پیشگیری از بیماری کرونا و پخش در شبکههای اجتماعی
-تهیه فیلم و گزارش به صورت مستمر از روند بهبود بیماران کرونایی در بیمارست