هر وقت ماهی را از آب بگیرید، میمیرد یا تازه است! این یک نگرش مدیریتی و تنها اختلاف نظر یا اپیزود سرگردانی از نوع مدیریت در شفافترین بازار است که ادعای آن را داریم؛ بالاخره ماهی تازه است یا میمیرد...
دقیقا در روزهایی که ماهیها در حوض بورس شروع به جستوخیزهای جالبی همچون ماهیهای پرنده اقیانوس آرام کردهاند، برخی از شرکتها میخواهند ماهیسیاه خود را مانند ماهی رنگیهای شبعید به مشتریان یکشبه قالب کنند؛ این مشتریان یا همان تازهواردهای بورسی که رنگولعاب بازار آنها را مدهوش و سرگشته کرده، پای اعتماد به رسانهملی، شاید غرق در مرداب سودجوییها شوند.
در همین ابتدا، یک سوال اساسی ذهنمان را درگیر کرد؛ آنهم از دادههای منتشر شده و عیان خود شرکت در بازارسرمایه این سوال را باید مطرح کرد و پرسید؛ فرانچــسکوی تلویزیون ملی ما که تبلیغ کنسرو سهام میکند، باید همان شرکت "گروه کارخانجات صنعتی تبرک" باشد که با نماد "تبرک" در بازارسرمایه زیست می کند،چراکه تبرک دیگری نداریم.
ادامه این مطلب را میتوانید در لینک مشاهده کنید.