افزایش نرخ مهمترین محصول ویتانا، تاثیر ویژه بر سودآوری شرکت
شنیدهها حاکی از آن است که مهمترین محصول "غویتا" یعنی بیسکویت مادر، اولین افزایش نرخ خود را در سال ۱۳۹۹ معادل ۲۰ درصد افزایش قیمت را اعمال میکند
اخبار مرتبط
خاطرات بیسکوئیت مادر زیر زبان سهامدار آمد؛
۷۲ درصد افزایش درآمدهای یکساله"ویتانا" / رشد ۲۵درصدی نرخ سهم در دوران قرمزی بورس خاطرات بیسکوئیت مادر زیر زبان سهامدار آمد؛
۷۲ درصد افزایش درآمدهای یکساله"ویتانا" / رشد ۲۵درصدی نرخ سهم در دوران قرمزی بورس ارسال نظر
اخبار روز
خبرنامه