مشاوره دیجیتال مارکتینگ با بهزاد حسین عباسی
امروزه در دنیایی زندگی میکنیم که روزانه میلیونها انسان شروع به کار و تجارت میکنند. میلیونها انسان با تفکر متفاوت و خواستههای بیشمار، جذب تفکر انسانها به سوی خود تنها با تبلیغات هدفمند میشوند. DIGITAL MARKETING یا همان بازاریابی اینترنتی به انواع تبلیغ محصول /خدمات در بستر اینترنت، با استفاده از کلیه ابزارها /رسانههای دیجیتال موجود در فضای مجازی میباشد.
با استفاده از مشاوره دیجیتال مارکتینگ برمبنای متد وشیوههای علمی روز دنیا میتوان به توسعه کسب و کارها، کسب جایگاه بهتر و حضور پررنگتر در بازار نسبت به رقبا، دریافت سهم ذهن بالاتری از مشتریان وتقویت برند با هدف گذاری و تدوین استراتژی به صورت کاملا موثر دست یافت. قدم اول برای یافتن راه کاری قابل اعتماد جهت افزایش بازدهی اقتصادی شرکت شما دریافت خدمات مشاوره کسب و کار میباشد
مشاوره بازاریابی
زمانی که شما قصد تصمیمگیری درباره رویکردهای بازاریابی دیجیتال خود را دارید، وقتی که به مشکلی در پیادهسازی ابزارهای بازاریابی خود برخورد کردهاید، یا اصلاً میخواهید کمی بهتر مسیر دیجیتالی که پیش رویتان است را بشناسید، آن وقت است که خدمات مشاوره نوین میتواند برای شما مناسب باشد.
مشاور بازاریابی و تبلیغات، مشاوره مارکتینگ، مشاور بازاریابی و فروش و همچنین مشاور بازاریابی و برندینگ به صورت یکپارچه و عملیاتی توسط تیم مشاورین و سیستم برنامه ریزی بازاریابی و فروش سیستماتیک ارائه میگردد. به عنوان مثال آنچه از اطلاعات و برنامههای مشاور بازاریابی و تبلیغات پشتیبانی مینماید، تاثیرگذاری بر روی شاخصهای موثر در خرید مشتریان میباشد که بر اساس تحقیقات بازاریابی شناسایی میگردند. بدین ترتیب کلیه برنامهها بصورت سیستماتیک پیاده سازی و عملیاتی شده و به کمک فرمهای از پیش تعیین شده، قابل ارزیابی و اندازه گیری میباشند.
مشاور مدیریت فروش
مشاوره مدیریت فروش مهمترین چالش دردوام و ادامه حیات یک شرکت میباشد. چه بسا شرکتهایی هستند که از منابع مالی مناسبی برخوردارند، ولی به علت عدم درک صحیح از پروسه فروش علمی، دارا نبودن تیم مناسب فروش ودر عین حال ندانستن تاکتیکها وروشهای مدرن در فروش چه به صورت حضوری، چه تلفنی و چه آنلاین دچار شکست در آن کسب وکار میشوند. در یک سازمان اگر همه بخشها از واحد منابع انسانی گرفته تا مالی، تحقیق وتوسعه، سیستم و برنامه ریزی وبازاریابی وظایف خود را درست انجام دهند، ولی یک روش سیستماتیک و علمی برای فروش پیش بینی نشده باشد قطعآ خروجی کل کار به شکلی نامطلوب خواهد بود.