رتبه نخست گروه بهمن در خدمات پس از فروش
بهمن پس از رتبه نخست در خدمات فروش، این بار در خدمات پس از فروش میدرخشد.
نتیجه ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) از نحوه ارائه خدمات پس از فروش شرکتهای عرضه کننده خودرو در سال ۱۳۹۸ منتشر شد و گروه بهمن رتبه برتر در شاخص نمایندگیهای خدمات پس از فروش در حوزه خودروهای سبک و سنگین را کسب کرد.
گروه بهمن که طی گزارش عملکرد خدمات فروش در میان شرکتهای عرضه کننده خودروهای سبک و سنگین سال ۹۸ رتبه برتر را به خود اختصاص داد، این بار هم در خدمات پس از فروش مقام دار شد. چندی پیش در نتیجه ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، بهمن موتور موفق به کسب جایگاه نخست و رتبه برتر در حوزه سبک و بهمن دیزل جایگاه نخست و شرکت سیبا موتور جایگاه دوم در حوزه سنگین خدمات فروش شرکتهای خودروساز در سال ۹۸ را کسب کردند.
علاوه بر ارزیابی خدمات فروش، خدمات پس از فروش نیز به طور سالیانه زیر نظر وزرات صمت از بین تمامی شرکتهای عرضه کننده خودروهای سبک و سنگین در سطح کشور و بر اساس دستورالعمل شرایط و ضوابط خدمات پس از فروش صورت میپذیرد. در ارزیابی مربوط به سال ۹۸، بهمن موتور از شرکتهای زیر مجموعه گروه بهمن توانست رتبه برتر خدمات پس از فروش را به خود اختصاص دهد. علاوه بر آن در حوزه خودروهای سنگین نیز بهمن دیزل برای دومین بار به مقام نخست و سیبا موتور به مقام سوم دست یافتند که نتایج آن متعاقبا اعلام میگردد.
اخبار مرتبط
عملکرد این سرمایهگذار زیر ذرهبین رفت؛
رشد سالانه سرمایهگذاریها "خبهمن" به ۲۱درصد رسید عملکرد این سرمایهگذار زیر ذرهبین رفت؛
رشد سالانه سرمایهگذاریها "خبهمن" به ۲۱درصد رسید ارسال نظر
اخبار روز
خبرنامه