بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۵
این روز‌ها کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که دچار تب و تاب بازار بورس ایران نشده باشد. با توجه به شیوع بیماری کرونا و تعطیلی یا کسادی برخی اصناف، با توجه به منع‌های فعالیتی و مشکلات دیگری که در این راه وجود دارد اکثر ایرانیان به بازار بورس و سرمایه گذاری در این بازار روی آورده اند. از مزایای فعالیت در بازار بورس می‌توان فعالیت مجازی و بدون نیاز به حضور فیزیکی در ادارات در کنار کمک به اقتصاد و پیشرفت کشور اشاره کرد. البته این بازار به صورت کاملا سود ده نیست و لازم است جهت سرمایه گذاری سود آور در آن علم خرید و فروش در آن را داشت.
کد خبر : ۲۳۲۹۵۹

سرور مجازی بورس با ربات سرخطی رایگان

به گزارش بورس نیوز،یکی از روش‌هایی که برای کاربران تازه وارد به بازار بورس می‌تواند مفید و سود ده باشد سرخطی زدن در نماد‌های بازار بورس است. به زبان ساده به سفارشی که در راس ساعت شروع معاملات (معمولا ساعت ۸:۳۰) در صف خرید یا فروش گذاشته می‌شود تا بتوانید در صف جایگاه بهتری داشته باشید اصطلاحا سرخطی زدن میگویند. هر چه زمان ارسال سفارش به ساعت باز شدن بازار نزدیک‌تر باشد جایگاه بهتری را در صف خرید یا فروش کسب خواهد کرد و احتمال خرید سهم بسیار بالاتر خواهد بود. جهت ارسال سریع و با حداقل زمان سفارشات نیاز به اینترنت پر سرعت و پینگ تایم کمتر از یکی میلی ثانیه خواهید داشت که به صرفه‌ترین گزینه و بهترین گزینه سرور مجازی بورس خواهد بود.

سرور مجازی بورس با ربات سرخطی رایگان

سرور بورس یا اینترنت پر سرعت خانگی؟
اولین سوالی که پیش می‌آید تفاوت اینترنت‌های شرکتی و خانگی با اینترنت سرور مجازی بورس است. برای مثال می‌توانیم به سادگی اینترنتی پر سرعت بر پایه اینترنت بی سیم و یا ADSL و یا نسل جدید‌تر آن که VDSL است برای محول سکونت و یا شرکت خود تهیه کنیم. در پاسخ به این سوال لازم است اشاره کنیم که تفاوت سرعت و کیفیت در سرور مجازی بورس با بهترین و گران‌ترین ایترنت‌های قابل تهیه بسیار متفاوت است. سرور‌های مجازی کامپیوتر‌های قدرتمندی هستند که در محلی به نام دیتا سنتر میزبانی می‌شوند. برای مثال شرکت توشن سرور‌های اختصاصی مربوط به بورس خود را از دیتاسنتر برج میلاد تهران که جدید‌ترین و قدرتمندترین دیتاسنتر در ایران است ارائه می‌کند. دیتاسنتر‌ها استاندارد‌های مختلفی را ملزم به رعایت هستند که یکی از این استاندارد‌ها دسترسی دائمی به با کیفیت‌ترین و پایدار‌ترین اینترنت کشوری است. مسیری که درخواست‌ها از اینترنت خانگی طی می‌کنند تا به کارگزاری بورس برسند مشابه طی مسیر از خیابان‌های فرعی و کوچه است در حالی که در سرور مجازی بورس توشن این مسیر به صورت بزرگراهی خلوت است و درخواست‌ها با پینگ ۰ الی ۱ میلی ثانیه به سرور‌های کارگزاری ارسال خواهند شد. در اینترنت خانگی حداقل زمان پینگ در بهترین حالت حدود ۵۰ میلی ثانیه خواهد بود. در صف خرید هر میلی ثانیه در حدود چند هزار کاربر به صف اضافه می‌شوند که با یک حساب سر انگشتی و ساده می‌توانید به میزان اختلاف سرور بورس با اینترنت خانگی پی ببرید.

ربات سرخطی چه کاربردی دارد؟
استفاده از سرور بورس مشکل کندی اینترنت و ارسال درخواست در حداقل زمان را رفع خواهد کرد، ولی برای اینکه اشتباهات انسانی را به حداقل برسانید و درخواست خود را در همان میلی ثانیه‌های اول به کارگزاری ارسال نمایید لازم است از ربات سرخطی بورس استفاده نمایید. در این ربات به راحی شما می‌توانید با انجام تنظیماتی ساده بر روی دکمه خرید و یا فروش کارگزاری خود با دقت میلی ثانیه (هر ثانیه ۱۰۰۰ میلی ثانیه است) کلیلک کنید و شانس خود را در خرید و فروش سهم به حداکثر برسانید. شرکت توشن در سرور‌های بورس خود به صورت رایگان امکان استفاده از ۳ ربات سرخطی را برای کاربران خود مهیا کرده است که شما می‌توانید بدون پرداخت هزینه اضافه و جداگانه به همزاه ویدئوی آموزشی رایگان از این ربات‌ها استفاده نمایید. این در حالی است که اکثر شرکت‌ها این ربات‌ها را به قیمت‌های بالایی جداگانه به فروش می‌رسانند.

سرور مجازی بورس با ربات سرخطی رایگان

آیا کار با سرور بورس سخت است؟
نگران نباشید! کار با این سرور‌ها به راحتی کار با کامپیوتر و یا لپ تاپ خود شماست. بر روی این سرور‌ها یک ویندوز (نسخه سرور) نصب است که توشن نصب اولیه ویندوز و برنامه‌ها و ربات‌ها را برای شما انجام داده است و شما تنها نیاز است به سرور متصل شوید و مروگر کروم یا فایر فاکس آن را باز کنید و به کارگزاری خود وارد شوید. به همین سادگی. در این سرور‌ها امکان نصب نرم افزار‌های مختلف را مشابه ویندوز‌های معمولی خواهید داشت و به اینترنت پر سرعت و تا ۱۰.۰۰۰ برابر اینترنت‌های خانگی دسترسی خواهید داشت.
همچنین برای کار با این سرور‌ها نیاز به کامپیوتر و یا گوشی موبایل قوی ندارید و با یک اینترنت خانگی با سرعت ۱ مگابایت و یا بیشتر به راحتی می‌توانید به سرور‌ها متصل شوید و کار خود را انجام دهید. در صورتی که از اینترنت موبایل استفاده می‌کنید نیازی به استفاده از شبکه ۴ G هم ندارید و در صورتی که آنتن دهی ۳ G در منطقه شما خوب باشد به راحتی می‌توانید با سرور کار کنید. تیم پشتیبانی توشن نیز در هر ساعت از شبانه روز آماده ارائه پشتیبانی و راهنمایی به شما کاربران محترم خواهد بود. در صورت نیاز به مشاوره قبل از خرید حتما با ما تماس بگیرید:


مراحل خرید سرور بورس توشن
در توشن همه مراحل سفارش سرور، پرداخت و تحویل سرور به صورت آنلاین و خودکار صورت می‌پذیرد لذا شما می‌توانید در هر ساعت از ۲۴ ساعت شبانه روز به راحتی سفارش خود را ثبت نمایید. جهت خرید سرور بورس اینجا کلیک کنید. آموزش ویدئویی خرید را برای شما به صورت گام به گام قرار داده ایم. سفارش‌ها دقایقی پس از تکمیل و نهایی شدن سفارش آماده سازی شده و ویدئو‌های آموزشی کار با سرور و نحوه اتصال به سرور برای شما ایمیل می‌شود. پس از تحویل سرور به صورت ۲۴ ساعته روشن خواهد بود و در هر زمان از شبانه روز می‌توانید به سرور خود متصل شوید. در صورت نیاز به مشاوره حتما با شماره ۹۱۰۰۶۹۹۶-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید تا توضیحات به صورت کامل خدمت شما ارائه شود و جواب سوالات خود را بگیرید.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.