افزایش کیفیت و جلب رضایت مشتری الویت گروه بهمن است
خواندن ۲ دقیقه
به گزارش بورس نیوز، بیوک علی مرادلو، مدیرعامل گروه بهمن اظهار کرد: برای توسعه شرکتهای زیرمجموعه خود به ویژه شرکت بهمن دیزل برنامههای کوتاه مدت و بلند مدت خوبی پیش بینی کردیم و علاوه بر افزایش تولید در سال ۱۴۰۰ طرح توسعه وسیعی در بهمن دیزل مانند سرمایه گذاری روی افزایش ظرفیت تولید، ایجاد خطوط تولید جدید و گسترش اراضی تحت اختیار شرکت که از ۱۶ هکتار به ۳۳ هکتار افزایش یافته را برنامه ریزی کردیم و امیدواریم بهمن دیزل در آینده نه چندان دور پیشرو صنعت خودروهای تجاری کشور شود.
وی با اشاره به اینکه علی رغم تمام مشکلات موجود، بهمن دیزل در سال ۹۹ عملکرد بهتری نسبت به سالهای گذشته، افزود: بیش از ۵۰ درصد بازار کامیونت کشور را در اختیار داریم و امیدواریم با عرضه خودروهای جدید و ارائه محصولاتی مانند شیلر آینده تضمین شده و پایداری را برای شرکت بهمن دیزل رقم بزنیم.
علیمرادلو در خصوص فعالیت سه شرکت گروه بهمن در بخش خودروهای تجاری ادامه داد: شرکت بهمن دیزل عمدتا در تولید خودروهای تجاری باری کشور فعالیت دارد که روی برندهای خود تمرکز کرده است. شرکت اِسنا خودروهای تجاری و مسافری را در برنامه دارد، زیرا این شرکت سابقه خوبی در این زمینه دارد و امسال در این حوزه به جدیت وارد میشود. سیبا موتور در حوزه خودروهای تجاری باری با برند FAW فعال است که سعی شده در تفکیک مسئولیت این سه برند برنامه طوری تدوین شود که پوششی نباشند و تکمیلی باشند.
مدیرعامل گروه بهمن در خصوص نوسازی ناوگان تجاری کشور خاطرنشان کرد: برای این اتفاق باید اول اراده آن وجود داشته باشد. ناوگان حمل و نقل رگهای اقتصاد کشور هستند و دولت باید در وهله اول اراده و سپس برنامه داشته باشد. در سالهای گذشته همیشه حرفهای زیبا وجود داشته و گاهی کارهای کوچکی هم شده، اما صحبت از ۸۰ هزار دستگاه در سال است.
این مقام مسئول گروه بهمن توضیح داد: از نظر ساخت و تولید ما آماده هستیم، اما حمل و نقل جادهای در آینده باید تغییر کند و به استانداردهایی برسد. هنوز خودروهایی داریم که ۵۰ سال است بار حمل میکنند و هیچ فرقی بین این خودرو و یک خودروی نو در بارگیری نداریم. اینها باید تفاوت کنند. باید دولت سیستم بانکی را فعال کند و به متقاضیان نوسازی تسهیلات ارائه کند، البته باید بخش حمل و نقل را به سمت شرکتها و سیستمی شدن ببریم.
علیمرادلو بیان کرد: در بخش صادرات مطالعاتی در بازارهای هدف انجام شده، ولی به خاطر محدودیتهای کرونا کمی مسیرها کند شده است. با عراق و کشورهای حوزه مذاکراتی شده است. باید محصول برای آن بازار توسعه یابد و منطبق با تعاریف بازار هدف باشد. به همین دلیل مطالعاتی باید در بازارهای هدف با دقت انجام شود. ترجیح ما این است که با استفاده از بازخوردهای بازار داخلی و اصلاحات دقیق وارد بازار جدید شویم.
مدیرعامل گروه بهمن تصریح کرد: در بازارهای بین المللی رقیبانی سرسخت وجود دارند و به همین دلیل باید با دقت وارد این بازارها شد و تاکید داریم که محصولاتمان بدون هیچ مشکل و منطبق بر نیاز بازارهای هدف به آن منطقه صادر شود. به طور مثال کامیونتی که در بازار ایران است باید با بازار هدف که عراق باشد، همسانسازی شود.
علی مرادلو با شاراره به اینکه پلتفرم اصلی تولید محصول در بهمن دیزل مربوط به ایسوزو است، گفت: نتیجه این همکاری رضایت مشتریان است. امیدواریم این همکاری بین ادامه یابد و تاثیرات خود را در بخشهای مختلف داشتند که افزایش کیفیت تولید در محصولات بهمن دیزل حاصل همکاری خوب با ایسوزو است.
وی از راه اندازی مرکزی به نام «خوشحالی مشتریان» به منظور جلب رضایت مشتریان گروه بهمن خبر داد و گفت: این مرکز متشکل از تمام مجموعه شرکتهای ما اعم از تولید، کیفیت و مهندسی است که باید پاسخگو نیاز مشتریان باشند، زیرا افزایش کیفیت و جلب رضایت مشتری الویت گروه بهمن است و قطعا کیفیت را فدای تولید نمیکنیم.
- بیشتر بخوانید: