بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۱
هفدهمین سالگرد تاسیس کارگزاری حافظ؛

فصل جدید توسعه خدمت در کارگزاری حافظ

فصل جدید توسعه خدمت در کارگزاری حافظ
به بهانه ۱۷ سالگی کارگزاری حافظ و همچنین رونمایی رسمی از هویت بصری جدید این برند خوشنام بازار سرمایه، گردهمایی بزرگداشتی با حضور اصحاب رسانه و مدیران امروز از ساعت ۱۶ تا ۲۱ با حضور اعضای هیئت مدیره، کارشناسان، مدیران، سهامداران، مشتریان و سایر ذی نفعان کارگزاری حافظ و همچنین مهمانان دعوت شده بصورت زنده از صفحه اینستاگرام و کانال آپارات این کارگزاری و صفحه اینستاگرام حافظ پلاس با اجرای آقای آرش سروری، مجری مطرح برنامه‌های تلویزیونی-رسانه‌ای برگزار شد.
کد خبر : ۲۴۹۴۰۲
نویسنده :
مینا علیزاده

فصل جدید توسعه خدمت در کارگزاری حافظ

به گزارش بورس نیوز، در این نشست خبری، خبرنگاران بیش از ۵۰ رسانه سوالات و دغدغه‌های عمومی و تخصصی بازار سرمایه و خدمات ارزنده کارگزاری حافظ را از رئیس هیئت مدیره، مدیر عامل و معاونت توسعه بازار این کارگزاری جویا شدند.

کارگزاری حافظ در سال ۱۳۸۳ توسط جناب آقای رهبر، از پیشکسوتان بازار سرمایه، تاسیس شد. از دیگر سهامداران کارگزاری حافظ می‌توان به موسسه حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد و شرکت سرمایه‌گذاری معادن و فلزات اشاره کرد.

در سال ۹۰ تغییرات دیگری در ترکیب سهامداری کارگزاری حافظ بوجود آمد و سهم گروه اقتصاد سابین افزایش یافت. آخرین تغییرات سهامداری کارگزاری نیز به اواخر سال ۹۵ مربوط می‌شود که حضور بانک ایران زمین به ترکیب سهامداران کارگزاری حافظ اضافه شد که بسیار ارزشمند بوده و در نتیجه مسیر تعامل و همراهی مجموعه حافظ را با شرکت‌ها و مشتریان حقوقی بسیاری هموار ساخت.

کارگزاری حافظ به صورت جدی به دنبال راه اندازی oms اختصاصی کارگزاری حافظ با ویژگی‌های متمایز از سامانه‌های فعلی است که پیشرفت‌های بسیار خوبی در این زمینه صورت گرفته و در آینده نزدیک از آن رونمایی خواهد شد.

در بحث توسعه، اخیرا ساختمان جدیدی با ظرفیت ۳ برابری ساختمان مرکزی فعلی کارگزاری حافظ، تدارک دیده شده و قرار است از بُعد منابع انسانی و سرمایه فکری، تحولات و توسعه بزرگ و هدفمندی را شاهد باشیم.

کارگزاری حافظ در مسیر توسعه منابع انسانی، به دنبال جذب بهترین سرمایه‌های انسانی است تا بتواند بهترین خدمات را به مشتریان حقیقی و حقوقی خود ارائه دهد.

در ساختمان جدید، با مرکزیت گروه مالی حافظ، قرار است تنوعی از خدمات به صورت یکپارچه و با بالاترین سطح کیفیت ارائه شود.

اکنون فصل جدیدی در کارگزاری حافظ آغاز شده که می‌توان آن را «توسعه خدمت» نامید. رویکرد این کارگزاری در

فصل جدید توسعه خدمت، خلق ارتباطی ماندگار با مشتریان بوده که بیش از پیش به این مهم توجه خواهد شد.
از خدمات و پروژه‌های انجام شده و یا در دست اقدام با هدف توسعه خدمت و مشتری مداری در کارگزاری حافظ:

• احراز هویت کاملاً غیر حضوری در شرایط پاندمی کرونا
• طراحی، ساماندهی پنل اختصاصی معاملات (او ام اس – اوردر منیجمنت سیستم) با تطبیق نیاز‌های روز بازار

سرمایه با نگاه به تفکیک خواسته‌های مشتریان حقیقی و حقوقی

• ارائه پکیج‌های مناسب اعتباری جهت استفاده مشتریان حقوقی از لاین‌های اعتباری موجود در کارگزاری حافظ

 بهبود و توسعه زیر ساخت‌های ارتباط یکپارچه با مشتریان برای همراهی و تعامل هرچه بیشتر و بهتر با مشتریان حقیقی و حقوقی که می‌توان به CRM، مرکز تماس یا Call Center و پنل جدید باشگاه مشتریان که به زودی ازش رونمایی خواهد شد، اشاره کرد.

• توسعه شعب در سراسر کشور جهت سهولت دسترسی به خدمات کارگزاری حافظ

• ارائه بسته‌های تحلیل، مشاوره و خدمات سبدگردانی رو در شرکت مشاور سرمایه گذاری هدف حافظ

• توسعه دپارتمان فناوری اطلاعات و تکنولوژی‌های نوین، به منظور همراهی و همگامی با نسل جدید تکنولوژی‌های مالی برای ارائه خدمات بهتر

• توسعه رسانه‌ها و تاچ‌پوینت‌های ارتباطی کارگزاری به منظور تبادل و نشر سریع محتوای آموزشی و اطلاع‌رسانی

اگر نگاهی به شرکت‌ها و برند‌های بزرگ داشته باشیم، اغلب آن‌ها در چرخه عمر خود و در مسیر توسعه، بار‌ها اقدام به تغییر در هویت بصری و ریدیزاین لوگوی خود کرده‌اند. این تغییرات نشان دهنده زنده بودن و پویایی یک برند است؛ نشان دهنده احترام به سلیقه بصری و نگاه زیباشناسانه مخاطب هدف.

کارگزاری حافظ یک کارگزاری پویا و درحال تغییر بر اساس نیاز‌های بازار و سلیقه مخاطب است.

لوگوی جدید کارگزاری حافظ، یک سخن کوتاه برای مخاطب دارد: من را به ذهن بسپار! کارگزاری حافظ این مسیر سخت را با وام گرفتن از حضرت حافظ به خوبی پشت سر گذاشته و باور دارد که حافظ را فقط با حافظ می‌توان نشان داد و لاغیر. البته خلاقیت تیم طراحی این برند بازار سرمایه نیز کمک فراوانی کرد.

هویت بصری جدید حافظ، حس مثبت رشد و صعود و در عین حال اعتماد را منتقل می‌کند که در موشن گرافی خلق لوگو، این خلاقیت به خوبی نشان داده شده است.

رنگ و لوگو مقدمه‌ای و شاید بستری برای تحولات همه جانبه با محوریت بهبود ارتباط با مشتریان در کارگزاری حافظ است. رنگ و لوگویی که اکنون مشاهده می‌فرمایید فقط ۵ درصد از تغییرات و تحولات مثبت کارگزاری در مسیر توسعه کیفیت خدمات و ایجاد تجربه خوب برای مشتریان است. قرار است ما حافظ باشیم؛ یعنی شخصیت برند کارگزاری حافظ در یک کلمه می‌گنجد؛ حافظ

حافظ در عین پختگی و اصالت، برای همه نسل‌ها همراه خوبی است. حافظ یک شخصیت فرانسلی و ماندگار است. تجربه دارد، ولی قدیمی و سالمند نمی‌شود!

این برند قرار است فراتر از دغدغه‌های مالی و سرمایه گذاری، جایگاه خود را در ذهن مردم ایران ماندگار کند. قرار است برند کارگزاری حافظ عضوی از هر خانواده ایرانی باشد. برند حافظ فقط فروشنده خدمات کارگزاری نیست! برند جدید کارگزاری حافظ، حس خوب را تقدیم ذهن و روح مشتریان خواهد کرد.

برای شرکت در جشنواره جایزه باران حافظ از ۱ تا ۱۷ آبان و برخورداری از جوایز ارزنده آن به لینک زیر مراجعه کنید.

https://landing.hafezbroker.ir

لازم به ذکر است که مأموریت کارگزاری حافظ این است که با اثرگذاری هرچه بهتر، نقش خود را در جهت توسعه و پویایی اقتصاد ایران ایفا کرده و همچون حضرت حافظ، حافظ باشد و ماندگار.

برای تماشای اخبار، تصاویر و فیلم‌های نشست خبری و گردهمایی هفدهمین سالگرد تاسیس کارگزاری حافظ به صفحه اینستاگرام https://www.instagram.com/hafezbroker/ و کانال آپارات کارگزاری حافظ https://www.aparat.com/hafezbroker  مراجعه کنید.
حافظ، حافظ است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.